wtorek, 6 stycznia 2015

HEAN Korektor Cover Stick - Anti Sports - OPINIA

Zapraszam na opinię o korektorze Cover Stick - Anti Sports jaki otrzymałam od HEAN.


Korektor jest w formie sztyftu co zdecydowanie ułatwia aplikację. Ma kremową konsystencję która łatwo się rozprowadza na skórze.


Dostępny jest w trzech odcieniach. Ja otrzymałam 1 czyli natural. Do mojej średnio ciemnej karnacji idealny. Doskonale zlewa się z kolorem skóry jednocześnie maskując wszelkie drobne niedoskonałości typu małe wypryski, wągry czy krostki.


Korektor posiada w składzie tlenek cynku, alantoina, olejek nagietkowy które według producenta wspierają gojenie się zmian skórnych. Zdecydowanie się z tym zgadzam. Miejsca w których używam korektora zdecydowanie są w lepszym stanie, a moje znienawidzone niespodzianki mniej widoczne i szybciej znikające.

Jest dość wydajny a przy tym jest go nie mało, tak więc starcza na naprawdę długi czas.

Osobiście uważam, że jest to jeden z lepszych korektorów antybakteryjnych jaki używałam a trochę ich miałam. Z swojej strony z ochotą polecam.

Zalety:
·       Łatwa aplikacja.
·       Kremowa konsystencja.
·       Forma sztyftu.
·       Doskonale kryje.
·       Wspomaga leczenie zmian skórnych.
·       Wydajny.


Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę HEAN oraz na FB


Korektor Cover Stick - Anti Sports znajdziecie TU

17 komentarzy:

  1. rowniez
    go mialam i jestem zadowolona z niego kryje super niedoskonalosci na
    twarzy a do niego mialam puder w kamieniu super polaczenie polecam dla
    mnie tez na 10

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam korektor ale nie tej marki.Widzę po recenzji,że muszę się na tego przerzucić skoro tak go dziewczyny zachwalacie :) No niestety i u mnie też niedoskonałości się pojawiają i taki kosmetyk to musi być w użyciu :) Chętnie go wypróbuję bo nie jest taki zwyczajny tylko też ma swoje właściwości antybakteryjne i wspomagające leczenie różnych wyprysków.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tymi właściwościami mnie zaciekawił, lubię kosmetyki które dają z siebie więcej niż jedną rzecz pod warunkiem, że to nie ściema.

      Usuń
  3. Kosmetyk,który nie tylko maskuje niedoskonałości na twarzy ale też działa leczniczo.Nie mogę zbytnio wypowiedzieć się w tym temacie ale fakty są niepodważalne bo korektor działa i mamy na to dowody :) Widziałem dużo w telewizji programów o mężczyznach,którzy robią sobie make-upy i nakładają tonę pudrów i innych tego typu kosmetyków ale uważam,że to co dla kobiet niech pozostanie dla nich.Chociaż mówią,że wszystko jest dla ludzi ale mi wszystko przynajmniej nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jednak wolę nie pomalowanych mężczyzn, może starej daty jestem ale dla mnie to jakoś mało męskie :-)

      Usuń
  4. Kosmetyk dwa w jednym, korektor i kosmetyk,który leczy niespodzianki. Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bym wybrała Natural :) ale takie korektory to świetna sprawa !
    i powiem szczerze, jestem mile "zaskoczona" ceną :)
    po przeczytaniu warto po niego sięgnąć ,by nie dać się tym małym "przykrym niespodzianką" co przychodzą w nieoczekiwanym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie a u mnie niestety dość często goszczą mimo, że w cale ich nie zapraszam

      Usuń
  6. dla mnie moglby być za ciemny,jesli to jest jedynka to nie ma dla mnie odcienia odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam karnację średnią i dla mnie jest idealny, na jaśniejszej nie sprawdzałam

      Usuń
  7. świetny odcień i bardzo podoba mi się to, ze jest w że tak powiem stanie stałym :) przetestowałam wiele korektorów i z jednych byłam bardziej zadowolona z innych mniej, ale za każdym razem to nie było to :) skusze się więc na ten, ma cudne opakowanie i rewelacyjną cenę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam możliwość przetestowania tego kolektora i jest hm...dobry - tak bym to określiła , To co ma zrobić to zrobi , co ma zakryć zakryje ;) a no i mega plus za to ,że jest w sztyfcie - bardzo ułatwia aplikację .

    OdpowiedzUsuń
  9. cale szczęście nie potrzebuję korektora, ale jeśli ktoś będzie takowego kosmetyku potrzebował to go polecę :)

    OdpowiedzUsuń