wtorek, 27 stycznia 2015

GreenVital Forever Bright – aloesowy żel do mycia zębów - OPINIA

Zapraszam na opinię o Forever Bright –  aloesowym żelu do mycia zębów jaki otrzymałam od firmy GreenVital.





Żel ma bardzo gęstą konsystencję. Jest bardzo wydajny ponieważ wystarczy jego odrobina aby dokładnie wyczyścić zęby.




Smak ma średnio mocny (czyli nie jest łagodny ale również nie pali w ustach), miętowy. Po umyciu zębów czujemy świeżość która pozostaje dość długo (przeważnie do następnego posiłku).

Żel dobrze spełnia swoje zadanie czyli oczyszcza zęby. Podczas jego używania zauważyłam, że nie osadza się na nich kamień czy osad.

Jego skład jest tak opracowany, że może go używać cała rodzina. Według mnie praktyczna sprawa, w łazience stoi jedna tubka zamiast kilku różnych.

Żel aloesowy do mycia zębów spełnił moje oczekiwania w 100% tak więc go Wam polecam.


Zalety:
·      Wydajny.
·      Dobrze oczyszcza zęby.
·      Może używać cała rodzina.
·      Pozostawia na długo uczucie odświeżenia w ustach.
·      Średnio mocny, miętowy smak.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę GreenVital oraz na FB.


Forever Bright –  aloesowy żel do mycia zębów znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. a
    dzieci od jakiego wieku moga myc nim zeby przyznam ze niemialam okazij
    takiego zelu przetestowac na swojej rodzinie .fajna sprawa ze jest
    wydajny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisze od jakiego wieku pisze tylko, że mogą używać wszyscy.

      Usuń
  2. O swietna pasta dla rodzinki ;) wydajna i skuteczna także polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra alternatywa dla pasty do zębów:) Fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze takiego żelu z aloesem do mycia zębów.Z pewnością to jest dobry zamiennik pasty do zębów.Dobrze,że jest średnio miętowy bo nie lubię takich mocnych.Warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale np.dla córki taka mocna by się nie nadawała.

      Usuń
  5. Fajny żel moze zastapic paste do zeby i kazdy moze z niej korzystac wydajny to i na dlugo straczy i najważniejsze że dobrze oczyszcza żeby to najważnijesze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa recenzja. Fajny kolor żelu no i aloes.. hmm brzmi ciekawie, plus,że od małego do starca może ją używać i dzięki temujak napisałaś wiele past zamieniamy jednym produktem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zależy, mogą być mocne ale nie muszą, oby tylko nie były owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzę taki żel ;) dla mnie najważniejsze, żeby dobrze oczyszczało zęby;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry produkt, ja lubię takie rodzinne kosmetyki, bo i więcej miejsca mam i mniej myślenia czy my- dorośli mamy pastę, a ile zostało jeszcze synkowi? Jak się używa jednej to się wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, mniej na głowie i więcej miejsca na co innego :-)

      Usuń
  10. Dobry bo mogą używać wszyscy. Tylko ja osobiście lubię mocno miętowy więc u mnie tu malutki minus.

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo bardzo fajny no i nie pali mietą :) suuper :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cena też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń