poniedziałek, 15 grudnia 2014

Toddlersi Organiczne mleczko z migdałami do mycia niemowląt 500 ml Alphanova Bebe - OPINIA

Zapraszam na opinię o organicznym mleczku z migdałami do mycia niemowląt 500 ml Alphanova Bebe jaki otrzymałam od firmy Toddlersi.pl.






Może jestem zacofana ale muszę się przyznać, że gdy go dostałam nie wiedziałam jak użyć J Pisze mleczko do mycia to ja córkę do wanny i myjemy, ale ani się nie pieni, ani nic. Myślę sobie co jest, a było przeczytać przed użyciem.

To teraz kończymy się śmiać z mojej inteligencji i czytamy opinię J

Mleczko ma bardzo fajne i praktyczne opakowanie. Pompka zdecydowanie ułatwia używania.


Jego konsystencja jest dość gęsta, a jednocześnie lekka. Dzięki temu mleczko łatwo się używa.

Ma zapach migdałowy. Początkowo dość intensywny, z czasem przechodzi w lekki i taki pozostaje dość długo.

To teraz czas na to do czego służy. Tak więc mleczka używałam do 2 celów. Po pierwsze testował go syn. Nadal jest niestety pampersowi, więc oczyszczamy pupę przy każdej zmianie. Mleczko nakładałam na papier lub chusteczkę i doskonale zastępowało chusteczki mokre. Nie tylko świetnie oczyszcza, ale również nawilża i pielęgnuje skórę. Dla mnie bardzo ciekawe rozwiązanie.

Używałam je także ja tylko w zupełnie innym celu J Dla mnie służyło do demakijażu i jestem z niego bardzo zadowolona, choć nie przepadam za mleczkami do demakijażu. Główna zaleta, brak tłustej, nieprzyjemniej warstwy. Mleczko doskonale radzi sobie z usunięciem makijażu jednocześnie oczyszczając skórę. Pozostawia ją odświeżoną i pachnącą.

W opakowaniu znajdziemy 500ml, używamy z synem od 3 tygodni i mam około 2\3 opakowania. Tak więc jest bardzo wydajne.

Osobiście jestem bardzo zadowolona i z przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Dla dziecka i mamy.
·       Doskonale oczyszcza.
·       Nawilża.
·       Świetna alternatywa chusteczek mokrych.
·       Wydajne.
·       Ładny, migdałowy zapach.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10
Serdecznie zapraszam na stronę Toddlersi.pl oraz na FB

Organiczne mleczko z migdałami do mycia niemowląt 500 ml Alphanova Bebe znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Świetne zastosowanie znalazłaś oprócz ochrony skóry synka;) Powiem szczerze,że skoro kosmetyk nazywa się "Mleczko do mycia" to pewnie także próbowałabym go użyć z wodą;) więc nie ma nic z Twoją inteligencją,po prostu nazwa jest źle sformułowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no dobrze bo ono służy do mycia tylko, że bez wody :-)

      Usuń
  2. super
    sprawa i niesmieje sie bo popelnilam podobny blad z innym mleczkiem.
    fajna sprawa dwa zastosowania w jednym mleczku dotego ladny i przyjemnx
    zapach pompka ktora ulatwi nam zycie

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacja, jak napisałam na FB tak samo jak Ty bym zrobiła :)
    często wielkim problemem chusteczek nawilżonych jest fakt, że są albo zbyt mokre, albo zbyt suche, albo się kleją, taka alternatywa mleczka jest fajna, bo dajesz tyle ile chcesz :) i zobacz.. idziesz z dzieckiem na spacer a tu deszczyk na dodatek .. bobas się pompa.. siup do galerii przewinąć, patrzysz w lusterko a na twarzy zommmbi mleczko i tu i tu zaradzi :) super :) po składzie widzę, że nie powinno szczypać w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o swietnie ze nie szczypie przy dzieciach jest to bardzo dobre, a kochana nie ma cosmiac z kogos nie ty jedna tak zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten typ co się z siebie śmiać umie więc się podzieliłam.

      Usuń
  5. bardzo fajny, my też ciągle w pampersach ale nie słyszałam o takim mleczku, a ztym myciem to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja wcześniej też nie i żałuje, że tak późno się dowiedziałam :-)

      Usuń
  6. takie kosmetyki wielofunkcyjne dla całej rodziny chyba każdy lubi bo oszczędzamy miejsce w łazience i pieniądze na różne kosmetyki, bo po co kupować kilka jak można mieć jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rozwiązanie jeden kosmetyk a wiele możliwości :) Z pewnością i ja zrobiłabym to samo czytając,że to mleczko do mycia :) Szkoda,że to trochę wprowadzające w błąd bo mało komu się chce czytać sposób użycia zawsze na pierwszy plan idą informacje z przodu opakowania i to te dużymi literami napisane :) Temat pieluszek jak najbardziej jest mi bliski więc dobrze,że można mieć taki zamiennik na chusteczki nawilżane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kosmetyk dla dzieci jeszcze z takim się nie spotkałem :) nie dość,że dla dziecka to i dla dorosłych świetnie się sprawdzi a ja jestem też taki niedoczekany,że najpierw używam a później sprawdzam sposób użycia :P z pewnością warto mieć taki w domowym zaciszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak wyjazd zamiast 2 1 bierzemy jaka oszczędność miejsca np na kolejne buty :-)

      Usuń
  9. zastosowanie jako mleczko do demakijażu super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niby dla dzieci, a jednak można stosować w innym celu :)

    OdpowiedzUsuń