wtorek, 9 grudnia 2014

Toddlersi Dziecięce Mleczko do Ciała z Rumiankiem, Aloe Vera i Naturalną Witaminą E Bentley Organic - OPINIA

Zapraszam na opinię o dziecięcym Mleczku do Ciała z Rumiankiem, Aloe Vera i Naturalną Witaminą E Bentley Organic jakie otrzymałam od Toddlersi.pl.





Zacznę od konsystencji którą nie jestem do końca zachwycona. Jest bardzo lekka, czasami spływa z dłoni, co podczas pielęgnacji najmłodszych może być dość uciążliwe. Ja mam jednak starsze pociechy i mi to za bardzo nie przeszkadzało, tak więc nie uważam tego za znaczącą wadę.

Mleczko bardzo dobrze się rozprowadza i momentalnie wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna nieprzyjemna warstwa. Dziecko jest gotowe do ubrania w chwili zakończenia smarowania, co jest bardzo wygodne.

Jego zapach jest delikatny, bardzo przyjemny. Śmiało mogę go porównać z zapachem rumianku. Na skórze pozostaje chwilę, po czym znika całkowicie.

Muszę wspomnieć o składzie ponieważ jest ogromną zaletą. Nie znajdziemy w nim parabenów, GMO, SLS i SLES, pochodnych ropy naftowej – dla mnie jest do bardzo ważne, ponieważ gwarantuje bezpieczeństwo dla skóry.

Mleczko doskonale i na długo nawilża skórę. Pozostawia ją miękką, gładką i bardzo przyjemną w dotyku.

Jego opakowanie jest poręczne. Nie ślizga się w dłoni i jesteśmy w stanie otworzyć go oraz zamknąć jedną ręką.

W mleczku znalazłam jedną wadę, dla mnie jednak nie jest ona jakaś istotna. Uważam, że jest bardzo dobrym kosmetykiem i z ochotą polecam.


Zalety:
·       Nawilża na długo.
·       Pozostawia skórę miękką, gładką i delikatną.
·       Wygodne opakowanie.
·       Wydajne.
·       Szybko się wchłania.
·       Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.
·       Skład bezpieczny dla skóry.
Wady:
Bardzo lekka konsystencja.
Moja ocena – 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę Toddlersi oraz na FB

Dziecięce Mleczko do Ciała z Rumiankiem, Aloe Vera i Naturalną Witaminą E Bentley Organic  znajdziecie  TU

21 komentarzy:

  1. ma tyle zalet i jest bezpieczny dla skóry :) a to ze lekka konsystencja da sie przebolec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna
    wada i to mala jak dla mnie przy tylu zaletach najwazniejsze ze nawilza
    sucha skore i jest wydajny zajrze na ich strone bo tez miewam sucha
    skore glownie zimowa pora

    OdpowiedzUsuń
  3. A mozesz mi powiedzieć gdzie mozna go kupic? Bo z chęcią bym go wyprobowala bo moj slodziak ma suchą skórę i z twojego opisu jest super nie licząc małej wady ale spokojnie bym sobie poradziła i nie znałam takiej firmy a dzięki Tobie ja poznalam . Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na dole masz linki zarówno do sklepu jak i bezpośrednio do produktu :-) Oj nie czytamy do końca :-)

      Usuń
  4. Super,że się sprawdził:) sucha skóra to i u nas problem niestety. Ale suche plamki pojawiają się na tyle rzadko,że na co dzień stosujemy "zwykłe" balsamy dla dzieci,a kilka razy w tygodniu emolienty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. córka mimo, braków problemów skórnych też używała i bardzo fajną skórę po nim ma :-)

      Usuń
  5. Najważniejsze,że spełnia najważniejsze funkcje a konsystencja nie jest przy tym ważna jeśli działa tak jak producent się zadeklarował.Co prawda używam balsamu innej marki ale na nowinki jesteśmy z synkiem zawsze otwarci :) Cena też nie jest wygórowana zważając na składniki preparatu ale na półkach sklepowych czy internetowych jest dużo konkurencyjnych marek i dobrze czytać recenzję niż kupować "kota w worku" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład mleczka zachęcający do zakupy.Narazie jestem wierny jednemu kosmetykowi pielęgnacyjnemu ale zawsze chętnie poczytam o innych alternatywach :) Zmienić zawsze można ważne aby był skuteczny bo przecież chodzi o nasze dzieci :) Dla nas coś może okazać się felerem ale dla dziecka zawsze to musi być idealny produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie my nawet nie do końca dobre złużyjemy a bo szkoda, a dziecku jak nie pasuje odstawiam od razu

      Usuń
  7. fajnie że mleczko sie tak szybko wchłania że można dzieciaczka od razu ubierac to lubie, no i skład bardzo bezpieczny i przyjazny dla maluchów to chyba jak dla mnie najwieksza zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to muszę spróbować :)
    A że lekkie, to może i dla nas lepiej, w ciąży mogę nosić do 10 kg :) więc Tosia dzięki niemu byłaby lżejsza :D
    Super, że szybko się wchłania i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy. Plusem dla mniej est także opakowanie. Powiem szczerze, Emolium, które używam mam pompkę - plus jak jest kosmetyk dla mnie, ale w opakowaniu ów ta pompka trudno działa i już nie raz chcąc jedną ręką wycisnąć troszkę ,złamałam paznokieć ;/ zatem taki sposób "wyciskania" dla dziecka co ów prezentowanym mleczku zachęca :) Zwłaszcza, że maluchy są bardzo zwinne i jedną ręką je trzymamy, a drugą.. no właśnie smarujemy :)
    Skład dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie do końca przepadam za Emoilum, dla mnie zapach jest fatalny i nie do ścierpienia, choć czasem mi się zdarza.

      Usuń
  9. Ooo takie mleczko to ja rozumiem ma tyle zalet że chętnie go wypróbuje
    Agata Grabarek

    OdpowiedzUsuń
  10. Konsystencja jest mniej ważna niż skład, a temu kosmetykowi akurat nie ma nic do zarzucenia :)

    OdpowiedzUsuń