poniedziałek, 29 grudnia 2014

Pilomax Szampon przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn - OPINIA


Zapraszam na opinię o szamponie przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn jaki otrzymałam od firmy Pilomax.





Zacznę od tego, że szampon rozlałam na 2 części. Jedną zostawiłam mężowi, a ponieważ on nie ma wypadających włosów (farciarz) drugą zawiozłam dziadkowi. Teraz napiszę Wam co oni sądzą.

Dziadek:
Według niego szampon jest skuteczny. Po około miesiącu stosowania zauważył zdecydowaną poprawę w kwestii ich wypadania, a także włosów jest jakby więcej. Co prawda nie przestały wypadać całkowicie, ale efekt jest zadowalający. Jak to dziadek powiedział „cudów nie zdziałał, ale jest na tyle dobry, że już mam kupiony zapas”. To człowiek który musi mieć przynajmniej 5x rezerwę J.

Mąż:
Mąż stwierdził, że jest fajny. Męsko pachnie, dobrze myje, radzi sobie z resztkami tynku i tym podobnymi rzeczami we włosach i starcza na długo.

Teraz ja spróbuję Wam go przybliżyć.
Szampon ma ziołowy, bardzo ładny zapach. Podczas używania roznosi się po łazience, a później długo unosi z włosów.

Jego wydajność jest bardzo duża. Wystarczy  kropla aby dokładnie umyć włosy. Moich dwóch panów używa go około miesiąc i jakby zlać to co im zostało, to byłoby spokojnie pół opakowania. Czyli dla jednego mężczyzny szampon starczy na jakieś 4 miesiące, dla mnie to bardzo długo.

Konsystencje ma dość gęstą. Łatwo się rozprowadza i dobrze pieni.


Szampon mieści się w plastikowym opakowaniu, stawianym na zakrętce. Jest dość ładne, a przede wszystkim praktyczne, ponieważ nie ma problemu z wydobywaniem szamponu.

Moi obaj testerzy bardzo zadowoleni, mnie strasznie podoba się zapach. Z ogromną przyjemnością polecamy i to nie tylko dla panów z wypadającymi włosami J.

Zalety:
·       Pomaga na problem wypadających włosów u mężczyzn.
·       Wydajny.
·       Ładny, ziołowy zapach.
·       Dobrze oczyszcza.
·       Ładne i praktyczne opakowanie.

Wady:
Brak

Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę WAX SKLEP oraz FB.

Szampon PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW dla mężczyzn znajdziecie TU.

27 komentarzy:

  1. same
    plusy szamponu to bardzo fajnie ciekawe jak by zadzial na kobiecych
    wlosach jakas odwazna pani sie znajdzie bo szampon dla panow .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że działa:) Spotkałam się ostatnio z recenzją tego szamponu,którego testerką była dziewczyna:) więc wg mnie może być stosowany zarówno przez mężczyzn,jak i kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły ten szampon i taki wydajny :) Wiadomo,że to nie jest magiczny produkt,który po jednym użyciu zdziała cuda ale przy systematycznym używaniu widać efekty o czym mogliśmy przeczytać właściwie z opinii dwóch mężczyzn.Co prawda narazie mąż nie ma takich problemów z wypadaniem włosów ale dobrze wiedzieć,że takie coś istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mąż też nie ma i dlatego dziadek również testował :-)

      Usuń
  4. Tak tak potwierdzam,że nie mam takich problemów :) A co szamponu to widać,że jest raczej uniwersalny bo może i pomaga przy kuracji przeciw wypadaniu włosom ale głównie myje i pachnie jak to Twój mąż ujął "męsko" :) Zawsze mogę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, mój nie ma i sobie chwali a jak z budowy przyjdzie to ma włosach wszystko :-)

      Usuń
  5. super :) WAX jak już kiedyś pisałam ma fajne produkty :) szkoda Aniu,że nie dałaś tej recenzji przed 24- wtedy z pewnością mężuś dostałby ów szampon na Gwiazdkę :) co prawda mojemu męzusiowi na razie nie wypadają włosy-tzn.,każdemu wypadają, ale nie tyle żeby był to problem, ale mój teściunio, ma 50 latek na karku i mimo,że siwolki mozna policzyć na dłoni to jednak zakola sie robią, wiec wole ustrzec mojego mężusia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze spróbować bo mam wielki problem z wypadaniem włosów :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  7. kolejna sprawdzona marka na listę polecanych ;)
    na razie nie potrzebujemy, ale kto wie co przyniesie ten Nowy Rok .... a jak coś to już będzie wiadomo po co sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hihih Świetny opis ..męsko pachnie i radzi sobie z resztkami tynku ze włosach ,, A do tego zwalcza wypadanie włosów . Musze kupić koniecznie :) Mężowi na pewno przypadnie do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się go wytrwale używa to są efekty. Mąż też tak uważa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycony, otrzymałem go w prezencie i widzę różnicę. Marcin

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wersję dla kobiet, i super jest. Kupiłam też sobie serum, i znacznie mniej wypadają mi włosy. Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wersję dla kobiet, i super jest. Kupiłam też sobie serum, i znacznie mniej wypadają mi włosy. Bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam skuteczność tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam bratu jedną butelkę i teraz co jakaś uroczystość nadchodzi to chłopak się upomina o szampon i serum :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mąż podczas dość długiej choroby bardzo się osłabił i włosy mu garściami wychodziły. Kupiłam szampon i serum i poprawa jest naprawdę niesamowita. Aż sobie kupiłam ten zestaw dla kobiet tak wzmacniająco. Klara

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas super się sprawdził. Mąż zadowolony, ja zadowolona , że mąż zadowolony :) więc postanowił kupić tez i sobie taki zestaw. Super Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że pomyśleli też o mężczyznach. Szampon jest w praktycznym opakowaniu, dobrze sie go aplikuje i faktycznie spełnia oczekiwania. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na prezent też fajnie go kupić. Super się prezentuje.

      Usuń
  18. Polecam są to kosmetyki najwyższej jakosci.

    OdpowiedzUsuń