wtorek, 2 grudnia 2014

Argan Group Krem Arganowy Hialuronowym - OPINIA

Zapraszam na opinię o Oleju Agranowym z kwasem hialuronowym, krem na noc od ARGAN GROUP.

Ponieważ krem powinien intensywnie regenerować i wygładzać zmarszczki, a także jest przeznaczony do skóry dojrzałej testowała go teściowa.



Napisałam powinien i to nie przez przypadek, ponieważ tego nie robi. Jak to teściowa stwierdziła on nie robi nic. Nie nawilża, nie odżywia, nie regeneruje, nie wygładza zmarszczek.

Kolejny minus to tłusta, lepka warstwa która pozostaje na skórze dość długo, a co za tym idzie od aplikacji do pójścia spać musi upłynąć długi czas.

Jeśli chodzi o plusy są nimi wydajność, wystarczy odrobina kremu na całą twarz. Kolejnym jest opakowanie z pompką, łatwe i przyjemne w użyciu.

Niestety tylko te dwa plusy jestem w stanie wymienić i dla mnie jest to zdecydowanie za mało, aby Wam krem polecić.

Zalety:
·       Wydajny.
·       Opakowanie z pompką.
Wady:
·       Nie nawilża.
·       Nie regeneruje.
·       Nie wygładza zmarszczek.
·       Pozostawia na dość długo lepką, tłustą warstwę.
Moja ocena – 1\10


Mimo wszystko serdecznie zapraszam na stronę Argan Group oraz FB gdzie znajdziecie wiele wspaniałych produktów o których Wam już wspominałam J

Krem Arganowy z Kwasem Hialuronowym (30 ml) TU

24 komentarze:

  1. ups
    az tyle wad napewne nieszybko po niego siegne nielubie tlustej warstwy .
    ladnie wyglada i fajna pompka ale coz z tego jak zmarszczki pozostana i
    nienawilzy mojej skory

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama także go testuje i jest troszkę innego zdania. Jej się podoba i konsystencja i działanie. Muszę ją jeszcze dopytać dokładnie zanim napiszę recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc wychodzi na to, że jedni zadowoleni a inni nie :-)

      Usuń
  3. No możliwe ;) jednym pomaga drugim nie a póki co nie mam zmarszczek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale jednak jak będę mieć to wolę coś konkretnego :-)

      Usuń
  4. Olejek arganowy to sprawa:)sprawdzone i zadowolona jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko ja używałam na włosy w czystej postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już jest któryś produkt tej firmy i wszystkie na bazie olejku i to jedyna negatywna opinia, reszta jest dobra, a niektóre rewelacyjne :-)

      Usuń
  6. wow aż tyle wad? :( szkoda bo produkty powinny być skuteczne przede wszystkim, ja nawet wychodzę z założenia może być mniej wydajny, ale musi być skuteczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, coś musi robić, a tu nic :-( za to inne mają bardzo fajne kosmetyki.

      Usuń
  7. pisanie komentarzy z telefonu nie przynosi efektów :( bo piszę i go nie widać. To jeszcze raz :)
    Każdy człowiek ma inną skórę, inny jej stan, dlatego czasem i opinie mogą być różne.
    A ile ten krem kosztuje? Bo nie mogę go znaleźć :(
    Powiem szczerze, kiedyś przed pierwszą ciążą używałam kosmetyków Dr Ireny Eris- troszkę kosztują ale na mojej skórze zdają rezultat. Jednak jak zaszłam w ciąże musiałam z nich zrezygnować, gdyż zawiera składniki jak retinol, który kobieta w ciąży nie może korzystać. i tak za radą siostry, która zanim coś kupi czyta skład i opinię kupiłam krem z ziaja 25+ nawilżający i powiem szczerze, dla mnie rewelacyjny :) I mimo,że 10 miesięcy go stosowałam i znów jestem w ciąży to nadal go korzystam. Wiem, że czas biegnie nieubłaganie, a ja kocham się śmiać, a co to niesie- to zmarszczki mimiczne, to jednak po 2 porodzie i po okresie karmienia muszę znaleźć krem idealny dla siebie,ale też z dodatkiem składników przeciwzmarszczkowych- bo uwaga! siostrę uczono, że po 20tce trzeba już staranie dbać o cerę ,by wieku 50 lat wyglądać jak 30 a nie na odwrót :)
    To tyle o życiu
    powrócę do recenzji, jak napisałam na FB cieszę się Aniu,że piszesz szczerze.
    To fakt recenzja zniechęca do ów kosmetyku,ale jak napisałaś na jednej linii się nie kończy :)
    Dużo wad mało zalet :) I to fakt, fajnie jak krem ma pompkę, jest to wygodniejsze :) tak jak fluid czy też odżywka i szampon na włosy :)
    Czekam Aniu, może do czasu mojego rozwiązania przetestujesz też ,albo teściowa krem dla 30+ który ja z chęcią bym i wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam z tej serii o fajnym kremie z olejkiem arganowym wyleciała mi nazwa, zobacz sobie na podstronie one są wszystkie razem, każdy z nich to 45 zł i nie licząc tego są mega warte swojej ceny, wydajne bardzo, choć każdy ma wadę w postaci tłustej warstwy (nie mnie jak krem dobry idzie ją przeżyć)
      a co do szczerości u mnie tylko ona, choć przyznam nie lubię pisać negatywnie

      Usuń
  8. Nie wszystko złoto co się świeci.Producenci zawsze tyle obiecują i jak widać nie wszystko przekłada się na stan rzeczywisty.I ja wiele razy żałowałam zakupów różnych kosmetyków i wiem jak to jest się rozczarować...Skóra dojrzała wymaga szczególnej troski bo jak wiadomo staje się pozbawiona blasku,przybywa blasku a każda z nas czy młodsza czy starsza chce wyglądać jak najlepiej.Skoro produkt jest przeznaczony dla takiej grupy wiekowej to musi spełniać odpowiednie kryteria ale jak widać w tym przypadku tak nie jest.Najgorzej jest kupić i dostać zimny prysznic..Bywają i takie niepochlebne recenzje ale muszą taki być skoro produkt na to sobie "zasłużył" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ja nie widzę sensu zachwalać gdy nie warto, przecież wystarczy, że jedna osoba kupi i już wiadomo czy prawda :-)

      Usuń
  9. Oj narażać się teściowej to nie warto....:) więc wiem co mam omijać z daleka na prezent gwiazdkowy :) A to ciekawe,że jedne produkty tej samej marki są zadawalające a drugie na odwrót. Chyba,że to ma być placebo to może wtedy się z tym zgodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda firma ma dobre i nie do końca kosmetyki, jeszcze nie poznałam takiej której wszystkie byłyby idealne (i nie wiem co to placebo)

      Usuń
  10. puki co nie mam zmarszczek :P ale jak sie cos pojawi to po ten kem raczej nie sięgnę nie cierpie tlustej maski na byzi brrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja też ale jeśli krem jest dobry, bardzo dobry jestem to w stanie jakoś przeżyć

      Usuń
  11. Hm...Moja mama ma całą półkę kremów tego typu muszę pozaglądać i może odnajdę Argan Group Krem Arganowy Hialuronowym.Myślę,że w wypadku zmarszczek nie ma złotego środka.A pompka zachęca,niestety w wielu kremach tego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dobrze ,że na razie nie potrzebuje kosmetyków dla skóry dojrzałej bo szczerze mówiąc recenzja nie zachęca do użycia ...

    OdpowiedzUsuń
  13. recenzja dokładna super opis-mysle ze na zmarszki to juz nic nie pomoże

    OdpowiedzUsuń
  14. Recenzja dokładna, super, szkoda że produkt chu*owy

    OdpowiedzUsuń