wtorek, 11 listopada 2014

SPAdomowe KOLAGEN Z ELASTYNĄ - OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać KOLAGEN Z ELASTYNĄ jaki otrzymałam od firmy SpaDomowe.



Testowanie zaczęłam od stworzenia naturalnego toniku, czyli pomieszałam kolagen z wodą. Bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem skóry. Miejsca które mam tłuste, trądzikowe wysusza, a tak gdzie skóra sucha – nawilża. Rewelacja jak dla mnie, idealnie dopasował się do mojej mieszanej cery.

Kolejne zastosowanie jakie wypróbowałam to bezpośrednio na skórę. Tutaj także efekt mnie bardzo zadowolił. Trądzik przestał być tak uciążliwy, skóra przestała się intensywnie świecić na czole i nosie, a policzki przestały być suche i ściągnięte.

Kolagen ma zapach średnio intensywny, dość krótkotrwały (co dla mnie jest akurat zaletą w jego przypadku). Mnie się kojarzy z szpitalem i zapachem wysterylizowanych opatrunków. Wiem dziwne porównanie ale nic innego mi ten zapach nie przypomina.

Opakowanie ma małe szklane. Zakraplacz w zakrętce jest wygodnym, praktycznym rozwiązaniem. Bez problemu mogę odmierzyć dokładnie taką ilość jaka jest mi obecnie potrzebna.



Osobiście jestem bardzo zadowolona z kolagenu z elastyną i zapewne jeszcze niejednokrotnie po niego sięgnę, a wam z przyjemnością polecam.

Zalety:
·       Opakowanie z kroplomierzem.
·       Doskonały tonik wychodzi.
·       Można używać bezpośrednio na skórę.
·       Łagodzi trądzik.
·       Jednocześnie nawilża i wysusza, w zależności od potrzeby skóry.
Wady:
Ciut zapach ale nie jest to dla mnie znacząca wada, szybko się ulatnia.
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę SPAdomowe oraz na ich FB

KOLAGEN Z ELASTYNĄ znajdziecie TU 

6 komentarzy:

  1. zapach
    mi nieprzeszkadza wazne by pomugl pozbyc sie krostek z mojej twarzy
    testowalam wiele ale bez efektow tym razem postawie na twoj specyfik i
    przetestuje chetnie ma sobie mysle ze pomoze mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ważny zapach ważne jego skuteczne działanie.Łatwa aplikacja z kroplomierzem to idealne rozwiązanie.Na mojej twarzy często pojawiają się niechciane niespodzianki więc myślę,że to dobry produkt na krostki.Z chęcią przetestuję go skoro spełnia oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli działanie jest dobre,to zapach można jakoś przeboleć. Uniwersalne kosmetyki,które można zastosować w wielu warunkach są niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no dokłanie liczy się bardziej dzialanie niż sam zapach, a na dodatek aplikacja z kroplomierzem chetnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach to chyba najmniejszy problem dla mnie, najważniejsze że działa i pomaga, a w zasadzie działa cuda:) Czytając opinię, aż chciałabym już go sama wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Działanie najważniejsze super rzecz :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń