czwartek, 27 listopada 2014

Pilomax WAX Odżywka do włosów GIRL - OPINIA

Zapraszam na opinię o odżywce do rozczesywania włosów długich Girl firmy Pilomax.



Amelka ma śliczne, bardzo długie włoski (wiem chwalę się, ale jestem z nich dumna). Niestety ich pielęgnacja do najprostszych nie należy. Są gęste i strasznie się plączą. Niejednokrotnie po kąpieli spędzałam godzinę aby je po centymetrze rozczesać. Było to uciążliwe dla mnie i bolesne dla niej. Przetestowałam już kilka takich odżywek i zawsze miałam jakieś ale. Z tej jestem mega zadowolona.

Odkąd ją mamy uczesanie nawet mocno splątanych włosków to max 15 min, a córka mówi, że zdecydowanie mniej ciągnie, a niekiedy, że wcale.

Odżywka jest w spreju, co zdecydowanie ułatwia użycie. Ma bardzo ładny zapach który utrzymuje się jakiś czas na włoskach. Jej wydajność jest duża. Dodatkowo zauważyłam, że odkąd jej używamy włoski jakby łatwiej poddawały się układaniu, nie są takie niesworne.


Jak czytacie zachwalam, wad nie znalazła tak więc z ochotą polecam.

Zalety:
·       Zdecydowanie pomaga w rozczesaniu nawet bardzo splątanych włosków.
·       Wydajna.
·       Ładny sapach.
·       W spreju co ułatwia aplikacje.
Wady:
Brak
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę PILOMAX oraz na FB

WAX Odżywkę do włosów GIRL znajdziecie TU

43 komentarze:

  1. Twoja Amelka to rzeczywiście potrzebuje odżywki bo ma długie piękne włosy :) PILOMAX ma dobre produkty o czym już nie raz nam pisałaś.Najważniejsze,że nie szczypie w oczka a rozczesywanie włosów nie jest koszmarem :) Super kosmetyk,wart z pewnością uwagi i jak jest wydajna to cena jest bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dziecku ważne by nie szczypalo w oczka ;) wtedy chętniej stosują preparaty

      Usuń
    2. Dziewczyny aplikujemy z odległości 3 cm na tył włosków, zdala od oczów :-)

      Usuń
    3. Na stronie producenta nie ma dokładnego opisu aplikacji kosmetyku tylko,że nie szczypie w oczy :) Zapewne te informacje znajdują się na opakowaniu :)

      Usuń
    4. Wszystko się na szczęście wyjaśniło i skoro pryskasz na tył włosków to nie ma prawa szczypać w oczki :) Ja muszę się zdecydowanie rozglądnąć za odżywką do krótkich włosów i idę się za czymś dla mnie rozglądnąć :)

      Usuń
  2. Pilomax ma dobre produkty. Wierzę jak odżywka pomaga Twojej Amelce, bo sama stosuje i efekt widoczny ;) jest wydajny i pomaga w rozczesywaniu i jest w sprayu również polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO a ja myślałam, że wam nowość pokazuję, a tu byłaś pierwsza :-)

      Usuń
  3. firma
    jest swietna dobrze ze sie sprawdza przy dlugich wlosach ja takiego
    problemu niema ale na zapas dobrze wiedziec. latwa aplikacja i fajny
    zapach to ogromny plus

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba i sobie taką sprawię:D moje włosy to po kąpieli jeden wielki kołtun,a mam w miarę krótkie włosy. Amelka ma śliczne długie i zdrowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie jestem w temacie kosmetyków dla dziewczynek ale każda kobieta zarówno ta mała jak i duża potrzebuje dbać o swoje włosy przy użyciu odpowiednich kosmetyków :) Widzę tutaj same zalety tego specyfiku więc produkt jest godny zaufania.Co prawda moja żona ma krótkie włosy więc musiałaby poszukać coś w tej kategorii dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma także bogatą ofertę dla kobiet z krótkimi włosami :-)

      Usuń
  6. Pilomax ma wiele dobrych produktów. moja Tosia jest jeszcze za malutka i jej włoski mają po 2,5 cm i jak na razie się rewelacyjnie rozczesują, ale moje wymagają dużej cierpliwości zwłaszcza przy rozczesywaniu. Powiem szczerze, w jednym konkursie udało mi się wygrać naturalną odzywkę, ale jak zobaczyłam jej cenę 99 zł za 200 ml to hmm mina zbladła. Zatem z ciekawością przeczytałam opinię i od razu zerkałam na stronkę ile to cudo kosztuję. Kurcze na stronie poleconej przez Ciebie 12,80 zł :) Wow.. podkusiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy jest warta dużo więcej niż kosztuje :-)

      Usuń
  7. Super z chęcią zakupie córeczką bo też mam taki problem co ty po kąpieli tez próbowałam paru ale nic rewelacyjne Dworaczek Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba pomysle nad taka dla samej siebie bo moje wlosy to masakra do rozczesania a sa dlugie i szkoda mi obcinac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a czym pachnie ta odżywka? :) I jak bardzo "odżywia" włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja nie wiem czym pachnie. Nie umiem tego jakoś określić. Dla mnie to taki zapach z dzieciństwa. Pamiętam herbatę z kwiatem chabrów która nazywała się zimowe marzenie, i tak pachniała :)

      Usuń
  10. Używam jej do długich włosów mojej córci. Ma włosy jasne i do pasa. Ciężko nam je utrzymać w ładzie. Bardzo nam pomaga ta odżywka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ją mojej siostrzenicy. Bardzo sobie siostra chwali jej działanie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj świetna jest. Szampon do niej też mam i nie dość, że to wydajne produkty, to bardzo ładnie pachną. Dzięki odżywce mamy dużo lepsze czesanie niż wcześniej. Polecam. Mama Karolina :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest po prostu HIT!!!! Pomaga w rozczesaniu nawet największych kołtunów a przy tym pięknie pachnie. Polecam cały zestaw..... dla mam też mają fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Główną jej zaletą jest to, że ona po prostu działa !!! Polecam też zakup szamponu z tej serii, który bardzo fajnie się pieni, jest wydajny, nie szczypie w oczy i bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Córcia dostała od znajomych i bardzo nam ta odżywka ułatwia życie.Córka ma plączące się włosy. Poranne czesanie przestało być katastrofą.

    OdpowiedzUsuń
  16. Córcia dostała od znajomych i bardzo nam ta odżywka ułatwia życie.Córka ma plączące się włosy. Poranne czesanie przestało być katastrofą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama ją podkradam :) niezastąpiona po basenie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama ją podkradam :) niezastąpiona po basenie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna, mgiełka taka lekka. Pachnie ładnie i nawet lalki u nas jej używają . W mojej ocenie faktycznie włosy się rozczesują lepiej po niej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsza jaką znam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Warta uwagi! Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta odżywka to moja prawa ręka. Bez niej byśmy zginęły, albo obcięły włosy na bardzo krótko czegi chyba nie przeżyłaby moja córka. Super pachnie, nie przesusza, nie niszczy dziecięcych włosów. Ułatwia rozczesywnanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że można sobie poczytać o produktach zanim się je kupi:)
    Też ją już mam i jest super! Mama Ali

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny nie mogę jej znaleźć w żadnej stacjonarnej aptece ktoś ją może widział w sieci? Malwina

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że można ją spotkać sporadycznie w sprzedaży, unikatowy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wróciła na półki aptek! Mega prosukt.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez uważam, że to 10/10!

    OdpowiedzUsuń