poniedziałek, 10 listopada 2014

Hean Pomadka True Colour lipstick balm - OPINIA

Zapraszam na opinię o pomadce True Colour lipstick balm firmy Hean.



Szminka ma delikatny, dość nietypowy kolor który mi bardzo do gustu przypadł. Jest lekko świecący, subtelny, doskonale nadaje się na co dzień. (Ust użyczyła mi córka do zdjęcia sama sobie nie umie zrobić ładnego zdjęcia :-) )




Opakowanie jest ładne i wygodne. Forma kredki w sztyfcie bardzo dobrze zdaje egzamin, Nakłada się je łatwo i przyjemnie.
Lubię gdy kosmetyki mają dodatkowe funkcje, ta szminka ma. Doskonale nawilża usta nadając im miękkości i delikatności.




Dodatkowym atutem jest bardzo przyjemny zapach, który długo się utrzymuje. Szczerze to nigdy nie miałam tak ładnie pachnącej szminki i strasznie mi się to podoba.

Na ustach utrzymuję się w miarę długo, może nie jest to mega długi czas, ale w porównaniu do innych wychodzi dobrze. Natomiast efekt nawilżenia jest odczuwalny cały dzień.

Szminka spełniła moje oczekiwania pod każdym względem. Z swojej strony ogromnie polecam.

Zalety:
·       Delikatny kolor.
·       Długotrwałe nawilżenie.
·       Ładny efekt.
·       Łatwa aplikacja.
·       Śliczny zapach.

Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę HEAN oraz na ich 

Szminkę znajdziecie TU

9 komentarzy:

  1. Rewelacja! Balsam i szminka w jednym.Dla mnie to idealne rozwiązanie w szczególności,że mam suche i spierzchnięte usta.Żywy kolor z pewnością przykuwa uwagę.Marka HEAN na dobrej jakości produkty o czym już nie raz Aniu nam recenzowałaś.Skoro spełnia oczekiwania więc jak tu się jej oprzeć.Jestem jak najbardziej na tak za tą pomadką gdyż usta dodatkowo błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ania
    strzal w setke mam nieco ciemniejszy odcien ale jestem mega zadowolona z
    niej pokusze sie o ten odcien bo jest mega ladny szminka i balsam w
    jedny m swietny mam pod reka zawsze polecam ja bo warto

    OdpowiedzUsuń
  3. wiecej do szczescia mi nie trzeba jak długotrwały efekt i delikatny kolor o przyjemnym zapachu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rewelacja coś fajnego nawilża szminka i balsam super :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek :) i bardzo fajnie, że dodatkowo nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie się prezentuje na ustach:) i do tego dodatkowe właściwości:) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna ...nawilża i daje świetny efekt a kolorek świetny - uwielbiam taki róż . Na zdjęciach prezentuje się super ! Jak moja córka by zobaczyła taką pomadkę to z chęcią by mi ją zwinęła z kosmetyczki ;) .. Świetna !

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejna szminkowa rewolucja :))
    Chyba muszę zacząć malować usta :)

    OdpowiedzUsuń