wtorek, 11 listopada 2014

Gracia Maska - OPINIA

Zapraszam na opinię o masce firmy Gracia.



Maska jest przeznaczona do skóry dojrzałej, ma działanie przeciw zmarszczkowe, tak więc testowaniem zajęła się teściowa.

Pierwszy atut o jakim mi powiedziała to forma gotowej maski której założenie zajmuje parę sekund. Nie spada z twarzy, idealnie się do niej dopasowuję, a co za tym idzie nie przeszkadza.


Teściowa maseczkę na twarzy trzymała 40 minut, a następnie chowała do opakowania. Jak stwierdziła bez problemu była w stanie użyć ją 5 razy, a na upartego i więcej.

Maseczka daje niesamowite efekty już po pierwszym użyciu. Skóra się napina, jest nawilżona, miękką i delikatna, zmarszczki zdecydowanie spłycają. Jeszcze nie widziałam kosmetyku który aż tyle by dawał przy pierwszym zastosowaniu.

Teściowa jest nią zachwycona i stwierdziła, że jest to jej numer jeden na liście gwiazdkowych prezentów. Polecamy i to bardzo.


Zalety:
·       Gotowa do użycia.
·       Wielokrotnego użycia.
·       Nawilża, napina, redukuje zmarszczki i to już po pierwszym użyciu.
Wady:
BRAK
Moja ocen – 10\10

Serdecznie zapraszam na po polsku TU
Stronę polsko-niemiecką na FB TU
Stronę sklepu niemieckiego TU
Sronę dystrybutora polskiego i jego web shop TU


7 komentarzy:

  1. Kolejny produkt,który z pewnością mogę polecić mojej mamie.Szybko się nakłada i to duży plus.Skóra dojrzała potrzebuje szczególnego traktowania bo już są zmarszczki,jest przesuszona i brak jej elastyczności więc ta maseczka jest jak najbardziej wskazana do stosowania.Skoro maseczka spełniła oczekiwania więc z pewnością mogę ją innym polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z
    wielka ochota polece maseczke mamie a lepiej kupie jej na gwiazdke
    .latwo sie naklada wiec bez problemu ja bedzie mogla uzywac a ja bede
    wiedziala co kupic jak sie pojawia zmarszćzki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być świetna! I do tego nie jest jednorazówką! Rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, pierwszy raz się spotykam z maseczką, która można użyć więćej niż raz i do tego skuteczną maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super nie zły prezent dla teściowej :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli spokojnie można podarować lub polecić mamie czy teściowej :) super, a ile daje z siebie ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam już tyle super rzeczy do skóry dojrzałej, że chyba mam pomysły na prezent przez cały rok! :D Maseczka pewnie świetna, całe szczęście jeszcze jej nie potrzebuję

    OdpowiedzUsuń