wtorek, 4 listopada 2014

Gracia Hyalu-forte- OPINIA

Ostatnio nawiązałam współpracę z Kristopherem Chojnickim. Do testowania otrzymałam Hyalu-forte firmy Gracia. Ponieważ jego przeznaczeniem jest skóra ze zmarszczkami testowaniem zajęła się teściowa.






Zacznę od zapachu którego nie potrafię porównać z niczym innym jak z dentystyczną plombą. Wiem dziwne porównanie ale on tak pachnie. Dla mnie raczej nic pięknego, ale zapach jest bardzo krótko trwały tak więc nie jest on wadą istotną.

Kosmetyk ma formę bardzo gęstego żelu. Jego aplikacja jest łatwa, dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna warstwa, tak więc doskonale nadaje się pod makijaż. Gęsta konsystencja sprawia, że jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina aby muc go zaaplikować na całej twarzy.

Żel zamknięty jest w eleganckim, szklanym opakowaniu z pompką. Bardzo praktyczne i higieniczne rozwiązanie ponieważ nie dotykamy żelu palcami. Z początku bardzo zdziwił mnie krótki, nie sięgający kosmetyku dozownik, jednak wystarczy obrócić buteleczkę do góry nogami i odczekać chwilę aby go bez problemu wydobyć.





Skóra robi się miękka i aksamitnie gładka, a także doskonale nawilżona i promienna. Teściowa jest zachwycona efektem, który utrzymuje się długo po użyciu żeli.

Żel zdał egzamin na 100%, testerka zachwycona, a ja z ochotą wam polecam J


Zalety:
·       Gęsta konsystencja.
·       Duża wydajność.
·       Łatwa aplikacja.
·       Szybko się wchłania.
·       Nawilża.
·       Nadaje skórze aksamitną gładkość i delikatność.
·       Ładne i praktyczne opakowanie.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę firmy po polsku TU
Stronę polsko-niemiecką na FB TU
Stronę sklepu niemieckiego TU
Stronę dystrybutora polskiego i jego web shop TU


4 komentarze:

  1. Skoro to taka rewelacja to muszę moją mamę zachęcić do przetestowania:) Dobrze,że jest łatwo się aplikuje bo ja nie lubię się "męczyć" z nakładaniem kosmetyków a co dopiero moja mama.Super,że daje faktycznie nawilża skórę bo jak wiadomo skóra dojrzała już jest mniej elastyczna,gorzej nawilżona i przebarwiona.Z chęcią polecę ten produkt mojej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry prezent dla osoby starszej Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zalet, firma na pewno dobre kosmetyki ma :)

    OdpowiedzUsuń