czwartek, 6 listopada 2014

Bio IQ shower gel- OPINIA

Zapraszam na opinię o shower gel firmy Bio IQ.




Zacznę od zapachu który mi bardzo się podoba. Jest delikatny, a jednak doskonale wyczuwany. Orzeźwiający, odświeżający. Żel według mnie pachnie jak połączenie migdałów z grejpfrutami.

Konsystencję ma lekką, ale nie sprawia ona zbytniego problemu. Na gąbce dobrze się rozprowadza, nie z pływa. Jest dość wydajny.


Żel nie wysusza skóry. Jest dla niej delikatny, a więc nie uczula i nie podrażnia. Dobrze sobie radzi z jej oczyszczaniem. Po użyciu mam wrażenie odświeżenia i to dość długi czas.

Nie znalazłam ani jednej wady. Uważam żel za bardzo dobry, o przyjemnym zapachu. Szczerze polecam.

Zalety:
·       Przyjemny zapach.
·       Odświeża.
·       Oczyszcza.
·       Nie wysusza.
·       Nie podrażnia i nie uczula.
·       Wydajny.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Bio IQ oraz na ich FB.

Shower Gel jest częścią zestawu który znajdziecie TU 

7 komentarzy:

  1. Rewelacja muszę spróbować lubie delikatne zapachy Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny orzeźwiający i odswiezajacy żel ;) dla mnie super zwłaszcza że nie wysusza

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam cytrusowe zapachy :) muszę poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach musi byc super uwielbiam cytrusy chetnie poznam taki zel do mycia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytrus orzeźwia :) musi byc super ten żel, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kosmetyku jeszcze nie miałam okazji wypróbować:) Czytając recenzję widzę również same jego zalety i jak tu przejść obojętnie obok niego:) Orzeźwiający,wydajny,nie uczulający,łagodzi nawet stany zapalne więc jak się w nim nie zakochać:) Z chęcią muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń