piątek, 14 listopada 2014

BIO IQ Body Milk - OPINIA

Dziś chciałabym Wam pokazać dość ciekawy body milk firmy Bio IQ.



Balsam ma lekką konsystencję. Bardzo dobrze, łatwo się go aplikuje. Wydajność ma bardzo dużą, wręcz ogromną, już niewielka ilość wystarczy na dokładne wysmarowanie całego ciała. Wchłania się szybko nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.



Jego działanie jest zachwycające. Skóra staje się delikatna i miękka. Nawilża dokładnie, głęboko i na długo. Łagodzi podrażnienie, a także zapobiega powstawaniu nowych, np. po goleniu.

Jeśli chodzi o zapach mam dylemat. Nie jest piękny, nie zachwyca, ale też nie mogę stwierdzić, że jest brzydki. Taki do zaakceptowania. Dodatkowo dość delikatny i krótkotrwały.

Moja skóra balsam pokochała, a ja polecam wam go z ogromną przyjemnością.



Zalety:
·       Lekka konsystencja.
·       Łatwa aplikacja.
·       Duża wydajność.
·       Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.
·       Nawilża głęboko i na długo.
·       Łagodzi podrażnienia.
Wady:
BRAK
Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę BIO IQ oraz na ich FB

Body Milk znajdziecie TU 

6 komentarzy:

  1. Zapach to najmniejszy chyba problem, najważniejsze że skuteczny jest. Skuteczność nie zawsze idzie w parze z tym co napisane na opakowaniu, dlatego mnie zachęca do zakupu ta recenzja, bo balsam nawilża, wygładza super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny balsam, który nawilża na długo, w ładnym opakowaniu i łagodzi podrażnienia duży plus z chęcią bym wypróbowała na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego balsamu ale czytając recenzję widzę,że jest rewelacyjny.Najważniejsza jest jago skuteczność a zapach zawsze schodzi na drugi plan.Producenci zawsze wiele obiecują ale dzięki takim recenzjom nie kupujemy kota w worka.Dobrze,że mój mąż również może go używać po goleniu więc jest to kosmetyk wielowymiarowy:) Jak najbardziej jestem skuszona na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytajac
    ta recenzje mam ochote go wyprobowac super ze zarowna ja i maz mozemy
    go uzywac latwy w uzyciu i niezostawia tlustej warstwy to dla mnie
    wielka zaleta. i niemusze czekac by sie wchlonal dlugo

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale,że działa;) zapach można jakoś wytrzymać, jeśli efekt jest super:) świetna recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro taki świetny to się chyba skuszę na taki kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń