wtorek, 4 listopada 2014

Argan Group Krem Arganowy z Werbeną- OPINIA

Dziś zapraszam was na opinię o Oleju Arganowym z Werbeną firmy Argan Group.


Zacznę od opakowania które jest małe i bardzo ładne. Kosmetyk wydobywa się za pomocą pompki, świetne rozwiązanie, nie trzeba palcami dotykać kremu co jest niezmiernie higieniczne.



Zapach kremu dla mnie jest neutralny. Co przez to rozumiem? Ani mnie nie zachwyca, ani mi nie przeszkadza, jest, delikatnie unosi się z skóry.

Krem ma lekką konsystencję. Dobrze się rozprowadza. Jest bardzo wydajny, już niewielka ilość starcza na pokrycie całej twarzy.

Skóra jest dobrze nawilżona, odżywiona. Nabiera miękkości i delikatności. Doskonale radzi sobie także z lekkimi podrażnieniami.

A teraz wady które niestety są L Krem jest dość ciężki. Na skórze pozostaje na dość długo w formie tłustej warstwy, przez co nie nadaje się pod makijaż. Zatyka także trochę pory.

Nie mniej krem polecam, szczególnie w okresie jesienno- zimowym. Polecam używanie raz dziennie, na noc, wtedy doskonale nawilża i regeneruje skórę, a tłusta warstwa nam nie przeszkadza.


Zalety:
·       Wygodne, małe opakowanie z pompką.
·       Lekka konsystencja.
·       Duża wydajność.
·       Nawilża, odżywia i regeneruje skórę.
·       Doskonale się nadaje na noc w okresie jesienno- zimowym.
Wady:
Jest dość ciężki, pozostawia tłustą warstwę na skórze.
Moja ocena- 8\10

Serdecznie zapraszam na stronę ARGAN GROUP oraz na ich FB.

Argan Group znajdziecie TU

7 komentarzy:

  1. Akurat zaczęłam go testować. Na zmianę z moją mamą:) w sumie masz rację,że jest ciężki,ale przez to jest silnie nawilżający:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kremu w użyciu.Łatwy i prosty w aplikacji co jest dużym jego atutem.Szkoda,że szybko się nie wchłania i pozostaje długo na skórze.Ale jeśli miałabym go używać na noc to musiałabym to zrobić z dużym wyprzedzeniem by nie pobrudzić poduszki.Ale jestem w stanie zaakceptować jeśli faktycznie on nawilża i odżywia skórę.Przy okazji jest wydajny:) Zwróciłam szczególną na niego uwagę w związku z tym,że jest ze 100% składników naturalnych.Nadaje się nawet na skórę dojrzałą bo wygładza zmarszczki.Więc jest to produkt na różny przedział wiekowy co mnie cieszy.Nie mniej jednak zgadzam się z tą oceną.Są widoczne minusy,których nie sposób nie zauważyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam go jeszcze :) Sylwia Dworaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. nieznam tego kremu ale chyba nieszybko siegne po niego skoro dlugo sie wchlania mimo tylu zalet narazie niewyprobuje go

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji uzywać, ale jeśli jest ciężki to nie dla mnie, bo ja muszę szybko szybko i juz lecieć, a nie czekac az się wchłonie :) ale opakowanie i aplikacja super no ale może kiedyś po niego sięgnę, jak już będę dysponowac dużą ilością czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bym sama musiała wypróbować,szkoda że nie ma obojętny zapach,bo to dla mnie najważniejsze.Jak każdy olej zapewne czyni cuda.Zastosowałabym na noc

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba każdy krem nawilżający jest ciężki

    OdpowiedzUsuń