niedziela, 26 października 2014

Pilomax WAX HENNA Cienkie Daily szampon codzienny do włosów bez objętości- OPINIA

Dziś zapraszam Was na kolejną recenzję szamponu Pilomax. Będzie to szampon codzienny do włosów bez objętości WAX HENNA Cienkie Daily.


Pierwsze na co zwróciłam uwagę to cudowny intensywny zapach. Porównałabym go zapachu jabłek których nie znalazłam w składzie J Zapach roznosi się po całej łazience podczas mycia włosów, a później długo na nich pozostaje.

Konsystencję ma gęstą. Łatwo się go nakłada, nie spływa z dłoni czy włosów. Rewelacyjnie się pieni, a co za tym idzie jest mega wydajny, wystarczy odrobina aby dokładnie umyć moje niezbyt krótkie włosy.

Szampon faktycznie dodaje włosom objętości. Stają się cudowne w dotyku, miękkie i delikatne. Nie elektryzują się, a ich rozczesanie nie stanowi najmniejszego problemu. Co dla mnie ogromnie ważne, nie powodują przetłuszczania się włosów, a wręcz delikatnie go hamują.

Szampon ma bardzo fajne, praktyczne opakowanie. Dzięki zamknięciu typu klik, można je otwierać i zamykać jedną ręką co zabezpiecza przed wylaniem.




Według mnie jest to rewelacyjny szampon o boskim zapach. Choć bym próbowała nie jestem wam w stanie wymienić ani jednej wady. Z ogromną przyjemnością polecam.


Zalety:
·       Dodaje objętości.
·       Sprawia, że włosy są miękkie delikatne, dobrze się rozczesują i nie elektryzują.
·       Nie nasila przetłuszczania się włosów.
·       Cudowny zapach.
·       Gęsta konsystencja.
·       Wygodne opakowanie otwierane na klik.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę WAX SKLEP oraz na FB PILOMAX.

Szampon WAX HENNA Cienkie Daily znajdziecie TU

14 komentarzy:

  1. Ten zapach już czuję w powietrzu:) muszę go wypróbować na moich cienkich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie ma żadnej wady to musi być to rewelacja.Ja mam dosyć cienkie włosy i czytając,że dodaje objętości od razu skradł moje serce.Dużo razy się przekonałam,że to co jest napisane na opakowaniu nie zawsze jest prawdą.Gęsta konsystencja powoduje,że jest wydajny co jest jego kolejnym atutem.A co do zapachu to wierzę,że jest zniewalający.Często biorę udział w konkursach właśnie PILOMAXU na fb ale jeszcze nie miałam okazji nic wygrać.Czytając taką recenzję muszę koniecznie się w niego zaopatrzyć.Przynajmniej wiem,że nie kupię "kota w worku".Aniu dzięki za takie recenzje przynajmniej wiadomo co jest warte uwagi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same plusy wow:) super w takim razie warty uwagi produkt:) ja będę musiała poszukać jakiegoś dobrego szamponu do moich włosów bo niedługo wyłysieje i nie będzie czemu nadawać objętości :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicja Szpunar-Chyćko:) Świetnie , rzeczowo , konkretnie opisane Aniu/ wybacz ,że tak się zwracam po imieniu / , tak lubię - jestem tutaj u Ciebie dopiero dzisiaj ale to TAK TO FANTASTYCZNIE , RZETELNIE OPISAŁAŚ , ŻE WYOBRAZIŁAM SOBIE NAWET ZAPACH TEGO SZAMPONU. A , że sama mam cienkie" włosięta " , to bardzo mnie nim zainteresowałaś ! :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwały, a co do na ty u mnie się nie "paniuje" :-)

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie dzisiejszy wpis o serum przeciw wypadaniu włosów dla mężczyzn i z ciekawości zajrzałam na inne produktu tej firmy ,, Czytam i czytam a tu się okazuje ,że co produkt to coraz lepiej się zapowiada :D . A ten szampon o jabłkowym zapachu to już w ogóle mega ... :D Musze znaleźć te szampony i wypróbować :D Z opisu wynika ,że nie będę żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham <3
    Kup, wypróbuj a Twoje włosy odwdzięczą Ci się :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw Daily króluje w mojej łazience. Dziś ma już nieco inne opakowanie ale nadal uważam go za nieocenionego.
    Z całego serca polecam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny a używałyście zielonego expressu od Pilomaxu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak, super szybko się go używa co mnie mega cieszy. Fajny ma kolor, i konsystencję. I też w tak krótkim czasie potrafi dużo zdziałać dobrego na włosach.

      Usuń
  9. A któraś z Was miała może peeling tricho?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam! Matko jak to się pieni! Niesamowite uczucie jest po zastosowaniu go, bo odczuwalna jest taka lekkość skóry głowy. Naprawdę super. Jakby nagle spadły cale kilogramy z głowy :) Bardzo też odświeża. Mam całą serię i polecam ją szczerze.

      Usuń
  10. Uwielbiam te szampony. Maski też są extra. Sylwia

    OdpowiedzUsuń