sobota, 18 października 2014

Argan Group 100% Argan Oil Bio- OPINIA

Dziś chciałabym wam pokazać Olej Arganowy 10 ml jaki otrzymałam od Argan Group.

Olejek można dostać zapakowany w dwóch wersjach- standardowej i prezentowej. Fajne rozwiązanie moim zadaniem.



Jego opakowanie jest małe i poręczne. Jak ja to mówię zmieści się wszędzie. Forma roll-on jest bardzo praktyczna. Daje gwarancję, że olejek się nie wyleje, nie mamy tłustych rąk podczas używania i jest wygodna w aplikacji.




Zapach ma bardzo delikatny, praktycznie nie wyczuwalny.

Macie tak jak ja, czyli niespodzianki w formie wielkich wyprysków, akurat wtedy, gdy na drugi dzień ma być coś ważnego? Jeśli tak, ten olejek jest dla was. „Niespodzianka” posmarowana wieczorem, do rana znika w cudowny sposób.

Olejku używam również zamiast błyszczyku do ust. Wygodnie się aplikuję, a na ustach pozostaje dość długo. Nawilża je, sprawia, że są miękkie i delikatne, a suche skórki odchodzą w niepamięć. Chroni przed wiatrem czy zimnem.

Olejek jest rewelacyjny. Polecam każdemu.

Zalety:
·       Forma roll-on.
·       Doskonały zamiast pomadki do ust.
·       Pomaga pozbyć się niespodzianek w formie wyprysków.
·       Dwie formy opakowanie- standardowe i prezentowe.
·       Wygodna aplikacja.
·       Małe opakowanie, można zawsze mieć przy sobie.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Argan Group i na ich FB

100% Argan Oil Bio znajdziecie TU i TU

6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam,że olej arganowy potrafi zdziałać takie cuda.Opakowanie jest poręczne i dyskretne co mnie bardzo cieszy.Jest również alternatywą dla błyszczyków i pomadek co również jest jego zaletą.Jest idealny na jesienno-zimową porę,gdyż działa ochronnie przed wiatrem i zimnem.Nie ukrywam,że zdarzają mi się "niespodzianki" ale po przeczytaniu tak świetnej recenzji i wystawionej maksymalnej oceny nie przegapię takiego zakupu! A do tego cena jest naprawdę zachęcająca do posiadania takiego dobrodziejstwa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super
    sie czyta tak dobre recenzje czlowiek wie co dobre taki olejek tez by
    mi sie przydal bo nieraz mam takie wypryski trudne do pozbycia sie tak
    wiec dzieki za dobra rade Ewelima tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozwiązanie dwóch wersji. Olejek załatwia sprawę "niespodzianek" to coś dla mnie :) Zawsze tak mam, że musi coś się pokazać przed jakąś imprezą, wystąpieniem, ech. Super rozwiązanie z tym błyszczykiem, tzn, że zastępujesz sobie błyszczyk olejkiem. Twoja recenzja bardzo zachęciła mnie do zapoznania się z ofertą

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna skóra na ustach to bardzo ważna sprawa,zaciekawiła mnie ta recenzja,dozownik typu kulka u nas sprawdza się doskonale,jestem bardzo emocjonalna osoba i często zagryzam usta mimowolnie,skóra pęka i nieodłącznie nosze przy sobie pomadki do ust,polecam zatem Olej Arganowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały , poręczny taki jak trzeba a do tego zwalcza niespodzianki - chyba znalazłam coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze wiedzieć, że istnieją takie cudeńka. Pora go nabyć :)

    OdpowiedzUsuń