poniedziałek, 15 września 2014

Pharmatheiss Cosmetics Polska olivenol & vitamine serum pod oczy- OPINIA

Kolejnym produktem jaki otrzymałam od Pharmatheiss Cosmetics Polska jest olivenol & vitamine serum pod oczy.



Bardzo podoba mi się forma opakowania. Tubka zakończona cieniutką końcówką rewelacyjnie zdaje egzamin. Serum mogę nakładać bezpośrednio pod oczy i tylko delikatnie wklepać.


Jego konsystencja jest lekka, łatwo się nakłada i szybko wchłania. Nie pozostawia żadnej tłustej czy lekkiej warstwy. Już po chwili od użycia mogę spokojnie nakładać fluid czy puder bez niemiłych niespodzianek.

Przejdźmy do działania które mnie bardzo mile zaskoczyło. Pewnie jak większość matek (choć nie tylko one) borykam się z cieniami czy worami pod oczami. Z ogromną przyjemnością pozbyłam się tego problemu i mam nadzieję że nie powróci J Po za tym serum doskonale i na długo nawilża skórę. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia i nie uczula.

Z ogromną przyjemnością serum polecam. Jest warte bardzo bliskiego poznania J

Zalety:
·       Lekka konsystencja.
·       Szybko się wchłania.
·       Wygodne opakowanie.
·       Neutralizuje cienie i wory pod oczami.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na FB Pharmatheiss Cosmetics Polska.

5 komentarzy:

  1. Cieszy mnie informacja o ratunku dla podkrążonych oczów i worków pod oczami. Dotychczasowe produkty jakich używałam niestety w moim przypadku wcale nie zdały egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak
    dobrze czyta sie takie recenzje moje kremy niezdalx egzaminu ciekawe
    jak ten sobie poradzi z worami pod oczy dobrze ze niezostawia tlustej
    warstwy na twarzy nielubie tego Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety także walczę od dłuższego czasu z cieniami pod oczami:( może się skuszę na niego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczeście ja tego problemu nie mam ale chyba kupię to serum dla mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno przyda się także mnie, w szkole średniej, po nockach zakuwania ;D

    OdpowiedzUsuń