piątek, 12 września 2014

Pharmatheiss Cosmetics Polska krem do twarzy Revitalizing Face Care Olivenöl & Vitamine- OPINIA.

Zapraszam na opinię o kremie do twarzy Revitalizing Face Care Olivenöl & Vitamine który otrzymałam w ramach współpracy od Pharmatheiss Cosmetics Polska.


Krem zamknięty jest w małym, zgrabnym, szklanym słoiczku który jest bardzo wygodny w użyciu. Dodatkowo jest zabezpieczony złotkiem, co daje mi gwarancję, że jestem pierwszym użytkownikiem.


Jego konsystencja jest lekka. Bardzo dobrze się rozprowadza, momentalnie wchłania. Na twarz nie pozostaje żadna nieprzyjemna warstwa.


Zapach kremu jest śliczny, delikatny, a jednocześnie długo się utrzymuje. Porównałabym go do zapachu cytrusów.

Używam go już dłuższy czas, około miesiąca i zostało go bardzo dużo. Wydajność ma bardzo dobrą.

Krem doskonale nawilża i odżywia skórę. Staje się miękka, delikatna, a efekt pozostaje na długi czas. Bardzo podoba mi się efekt „orzeźwienia”, gdy go nakładam rano momentalnie mam ochotę do działania.
Kolejnym plusem jest to, że nadaje się pod makijaż. Nie powoduje spływania fluidu czy rolowania pudru.


Krem doskonale spełnił wszystkie moje wymagania. Z przyjemnością polecam J

Zalety:
·       Nawilża.
·       Pielęgnuje.
·       Odżywia.
·       Nadaje się pod makijaż.
·       Wydajny.
·       Nie pozostawia tłustej warstwy.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na  FB Pharmatheiss Cosmetics Polska.

6 komentarzy:

  1. wstyd sie przyznac ale nie używam żadnego kremu do twarzy obecnie, tzn w zasadzie odkąd urodziłam. Normalnie ciągle brak czasu i zapominalska jestem. Z resztą chyba nie mam żadnego kremu do twarzy, bo zrobilam w ciązy porządki i te co mnie w ciązy uczulały wylądowały do kosza, więc z chęcia zapoznałam się z opinią o kremie, w końcu czas najwyższy zadbac o siebie. Jak nie teraz to kiedy;) Najbardziej w kremach mnie wkurzało zawsze, czas wchłaniania, dlatego super że szybko się wchłania ten kremik. Lubię orzeźwienie i lekkośc na twarzy no i cytrusy to jakoś do mnie przemawia, że musi być taki krem rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. widze

    ze krem ma wiele zalet.spotkalam sie z kremem ktory niemial tego zlotka
    i wygladalo jakby ktos podbieral go w sklepie musi ladnie pachniec
    skoro poruwnalas go do
    cytrosow .fajnie ze niezostawia lepkiej warstwy nie cierpie jej .wyglad
    ma ciekawy ladnie sie prezentuje Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki tej marki. Kremu akurat nie miałam,ale musi być rewelacyjny jak pozostałe kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a
    ja wogule nieznam tej firmy chetnie poznam .przyznam ze mam kremy ktore
    kupie i stoja bo z moja skleroza albo dlugo czekam na ich wchloniecid a
    ten zapowiada cie ciekawie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. moj przyjaciółka też go używała i bardzo chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja Kot, mama i ja zgadzamy się z przyjaciółką Twoją :)

    OdpowiedzUsuń