niedziela, 21 września 2014

KillyS - Piękno w Twoich rękach Żel do zmiękczania skórek- OPINIA

Kolejnym produktem firmy Killys jaki chciałabym wam pokazać jest żel do zmiękczania skórek.


Żel jest w formie lakieru do paznokci. Dla mnie rewelacyjne rozwiązanie. Łatwa aplikacja za pomocą szerokiego, odpowiedniej długości pędzelka to kolejna zaleta.


Konsystencja dość gęsta. Żel nie spływa z pędzelka, bezproblemowo się nakłada, a jego wydajność jest dość duża.
Jego zapach jest brzydki, niestety inaczej nie potrafię tego ująć. Utrzymuje się podczas całej aplikacji i chwilę po niej. Dla mnie jest to wadą, może nie dużą, ale jest.

Czy żel działa? Według mnie tak. Skórki stają się mega miękkie, a co za tym idzie ich usuwanie jest znacznie prostsze.

Podsumowując żel doskonale spełnia swoje zadanie, spełnił moje oczekiwania, tak więc z ochotą polecam J
Zalety:
·       Gęsta konsystencja.
·       Łatwa aplikacja.
·       Skutecznie zmiękcza skórki.
·       Wydajny.
Wady:
Mnie jednak ten zapach przeszkadza L
Moja ocena- 9\10

Serdecznie zapraszam na stronę KillyS - Piękno w Twoich rękach oraz na ich FB.

Żel do zmiękczania skórek znajdziecie TU. 

6 komentarzy:

  1. dobrze
    wiedziec ze cos takiego jest dotej pory moczylam rece i potem usuwalam
    zapachem bym sie niemartwila byle preparat byl skuteczny jak to dobrze
    ze znalazlam ta opinie poznalam cos nowego Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam żadnych środków do zmiękczania skórek, dlaczego ? - Otóż już dawno temu, pewna kosmetyczka, z którą leżałam w szpitalu w Warszawie próbowała mi wyciąć skórki (w trakcie naszego pobytu, zadbała o paluszki wielu pielęgniarek :) ). Bolało strasznie. Stwierdziła, że mam tak delikatne skórki, ze nie muszę ich wycinać, jedynie po umyciu rąk, odsunąć ręcznikiem z paznokci. Tak robię do tej pory, ale zauważyłam, że czym jestem starsza, tym skórki są coraz twardsze, więc może czas zacząć coś z tym robić ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również nigdy nie używałam żadnego preparatu do zmiękczania skórek, jakoś usuwanie ich nie sprawiało mi problemów. Ale czytając tą recenzję chyba się skuszę - tak o żeby samemu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam takiego preparatu,ale muszę zakupić,bo mam mega twarde skórki,które ciężko odchodzą i ich pielęgnacja nie jest łatwa. Super opinia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. preparaty do zmiękczania skórek są super ja używam ale innego Polecam:) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukalam czegos dobrego do skorek. Chyba sie skusze na ten zel ze wzgledu na konsystencje.

    OdpowiedzUsuń