wtorek, 9 września 2014

KillyS ekspresowy wysuszacz lakieru- OPINIA

Dziś chciałaby wam pokazać ekspresowy wysuszacz lakieru firmy KillyS.


Jest to kolejny „wynalazek” z którym mam pierwszy raz styczność i pokochałam od pierwszego użycia. Dlaczego? Bo jestem w stanie pomalować paznokcie, dwiema warstwami w dwie minuty. Przy małym dziecku jest to genialne, nie muszę czekać aż mocno zaśnie i modlić się żeby akurat się nie obudził jak drugą warstwę położę, bo czeka mnie wtedy malowanie od nowa J


Wysuszacz jest bardzo prosty w użyciu. Za pomocą zakraplacza nalewamy kropelkę na pomalowane paznokcie w parę sekund lakier jest suchy.


Jego wydajność jest bardzo duża. Kropelek w buteleczce mieści się wiele.

Osobiście maluję paznokcie na dwa sposoby. Czasem daję cieniutką warstwę lakieru, czasem obficie go nakładam. Gdy lakieru  nakładam dużo, wysuszaczu potrzeba dwie kropelki na paznokcia.

Jestem ogromnie zadowolona z tego odkrycia. Polecam każdemu kto ma dość czekania aż lakier w końcu wyschnie na poznanie ekspresowego wysuszaczu lakieru bliżej.

Zalety:
·       Skraca malowanie paznokci do 2 minut dwiema warstwami.
·       Banalny w użyciu.
·       Wydajny.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10
Serdecznie zapraszam na stronę KillyS oraz ich fb.

Ekspresowy wysuszacz lakieru znajdziecie TU.

8 komentarzy:

  1. z
    takim cudem sie nigdy niespotkalam chetnie bym wyprobowala bo z malym
    dzieckiem czesto maluje i zmywam i znowu maluje .tak wiec wynalazek mnie
    zaciekawil Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam go i bardzo sobie cenię:) Niezawodny i szybki w użyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wynalazek. ;) Zawsze jak pomaluję paznokcie to nagle jest 1000 rzeczy do zrobienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam taki wynalazek niestety mój się w ogóle nie sprawdzał, a fakt przy małym dziecku to jest zbawienne. Sama chciałabym pomalować sobie paznokcie ale zaraz myślę ze młody się obudzi i tylko będę miała problem z doczyszczeniem paznokci z resztek lakieru. Tak więc i mnie przydałby się taki wysuszacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie używałam i jestem chętna go wyprubować:) Agnieszka Szymonek

    OdpowiedzUsuń
  6. witam, czy nakladasz wysuszacz na kazda kolejna warstwe czy jedynie na ostatnia?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokażcie piękno swoich paznokci i opowiedz których produktów KillyS użyłaś, by osiągnąć ten efekt. Wyjątkowe nagrody czekają! Wejdź do aplikacji:http://r.welcometabs.com/beauty-nails:)

    OdpowiedzUsuń