czwartek, 4 września 2014

Indigo, Oliwka do paznokci z mirrą, o zapachu Paradise- OPINIA

Zapraszam na opinię o oliwce do paznokci z mirrą, o zapachu Paradise jaką otrzymałam od firmy Indigo Nails Lab Polska .

Oliwka jest w formie „lakieru do paznokci”. Co przez to rozumiem? Zamknięta w niewielkiej, szklanej buteleczce i nakładana pędzelkiem. Bardzo mi ta forma odpowiada, ponieważ ani kropla oliwki nie ląduje tam gdzie nie trzeba. Pędzelek jest dość gruby i szeroki, tak więc nakłada się nim bardzo łatwo.



Jej zapach jest boski, inaczej nie da się opisać. Jakby wylać najpiękniejsze perfumy na soczyste jabłuszka. Roznosi się po całym pokoju podczas aplikacji, a później pozostaje na palcach długi czas.

Jak to przy oliwkach bywa, na palcach zostaje tłusta warstwa aż do umycia rąk. Muszę jednak szczerze przyznać, że ani trochę mi to nie przeszkadza. Skórki przestały być brzydkie, miejscami krwawiące, a ich usuwanie stało się dużo prostsze.


Oliwka do paznokci nie tylko zdała egzamin celująco, ale mnie zachwyciła. Zachęcam do bliskiego jej poznania J

Zalety:
·       Cudowny zapach.
·       Wygodna forma aplikacji.
·       Skutecznie poprawia formę skórek.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Indigo Nails Lab Polska oraz na ich FB.
Oliwkę do paznokci znajdziecie TU.

3 komentarze:

  1. uwielbiam takie oliwki do skórek ,które pięknie pachną ,moja się już wykańcza ,więc muszę nabyć nową ,fajnie ,że mogłam poczytać recenzję oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z
    checia sie czyta tak dobre recenzje ktore zachecaja wprost do kupna
    moje skorki sa w oplakanym stanie sadze ze u mnie tez zda egzamin na 6 a
    zapach jablek uwielbiam go ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham oliwki do paznokci,a jeśli pachną to jeszcze bardziej je uwielbiam:) Musi pachnieć ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń