poniedziałek, 15 września 2014

Indigo Nails Lab Polska lakier do paznokci Red Carpet- OPINIA

Zapraszam na recenzję lakieru do paznokci Red Carpet który otrzymałam od firmy Indigo Nails Lab Polska.


Muszę się przyznać, że nie przepadam za czerwonymi odcieniami lakieru do paznokci, a ten mi się podoba. Nie jest to intensywny, soczysty czerwony, a delikatny, lekko wpadający w pomarańcz.



Lakier ma dość rzadką konsystencję ale gdy go nie nabierzemy mega dużo na pędzelek nie „kapie”. Dzięki niej maluje się nim paznokcie w łatwy i przyjemny sposób.



Do doskonałego pokrycia wystarczą dwie warstwy. Jak dla mnie standard, nie znalazłam jeszcze lakieru który idealnie, bez jakich kolwiek prześwitów kryje jedną warstwą J

Lakier schnie w miarę szybko. Nie tworzą się smugi, nie odpryskuje i nie ścierają się końcówki w szybkim tempie. U mnie lakier utrzymuje się 3-4 dni w zależności jak intensywnie używam dłoni.

Osobiście jestem bardzo zadowolona zarówno z koloru jak i jakości lakieru. Z ogromną przyjemnością go polecam.

Zalety:
·       Ładny kolor.
·       Dość długo utrzymuje się na paznokciach.
·       Nie tworzą się smugi.
·       Szybko schnie.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Indigo Nails Lab Polska oraz na ich FB.

Lakier do paznokci Red Carpet znajdziecie TU.

5 komentarzy:

  1. Super kolorek, no i najważniejsze nie ma smug i szybko schnie, czyli same atuty ma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor
    jakiego nigdy niemialam wyglada na dosc ciekawy wazne ze niemuśze
    nakladac kilku warstw i schnie szybko bo to wazne przy malym dziecku
    ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja czerwone kocham! Miałam kiedyś właśnie taką soczystą czerwień <3 po prostu lakier cudo. Gruby pędzielek co mega ułatwiało nakładanie lakieru, bardzo trwały no i jedna warstwa wystarczała do pięknego pokrycia. Niestety jakoś nigdzie nie mogę na niego trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor!:) Ja jakoś nie mam odwagi malować paznokci na czerwono,ale czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakis czas temu przekonałam do tego koloru kobiete, ktora zawsze mowila, że 'czerwony jest dla prostytutek'. Do czerwieni zaczęła się przekonywać gdy widziała ją na moich paznokciach i jak już raz pomalowała tak teraz decyduje się na ten kolor baaardzo często :)

    OdpowiedzUsuń