niedziela, 7 września 2014

Hean Ccienie do powiek High Definition Nude- OPINIA

Dziś chciałabym pokazać wam kolejną odsłonę firmy Hean w postaci cieni do powiek High Definition.


Do testów otrzymałam nr. 411 Niude.

W pakiecie znajdziemy cztery cienie którymi możemy zrobić zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.


Cienie doskonale się rozcierają oraz łączą z sobą tworząc bardzo ładny efekt. Nie zbierają się w kącikach oka i na załamaniach powieki. Makijaż nimi wykonany trzyma się dość długo, z bazą calutki dzień, bez bazy po południu staje się manie widoczny, blednie.

Aplikator jest wytrzymały, gąbeczka nie rozrywa się, nie spada z patyczka.


Czytałam wiele opinii, że te cienie się osypują i pylą. Jeśli nakładamy je pędzlem to owszem niestety taki efekt jest i tu mamy minus, jeśli jednak do nakładania użyjemy dołączonego aplikatora nic takiego się nie dzieje.


Są odpowiednio napigmentowane. Co przez to rozumiem? Dwa pierwsze kolory delikatne, pastelowe. Dwa dolne intensywne, również pastelowe.


Opakowanie jest zwykłe, takie określenie najlepiej pasuje. Nie zachwyca, ale też nie „przeszkadza” .


Według mnie są to bardzo dobre cienie w dość niskiej cenie J. Szczerze polecam poznanie ich bliżej.


Zalety:
·       Odpowiednio napigmentowane.
·       Długo trzymają się na powiekach.
·       Doskonale się rozcierają i łączą z sobą.
·       Porządny aplikator.
Wady:
Osypują się gdy próbujemy je nakładać pędzelkiem.
Moja ocena- 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę HEAN oraz ich FB.
Cienie znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. zgadzam
    sie z twoja opinia gdyz sama je uzywam kolory sa bardzo ladne cienie sa
    dlugo niewymagaja ciaglej poprawy makijazu a opakowanie takie zwykle
    ale liczy sie zawartosc ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się,że jeśli cień się osypuje to jest nie lada wyczynem utrzymać go w nienagannej formie przez dłuższy czas. Ale kolorki prezentują się pięknie,więc chyba cienie Hean są warte zachodu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za opinię:) polecamy wszystkie nasze kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolorki ,podkreślające nasze naturalne piękno,ja mam podobną paletkę tylko z różem ,bardzo fajnie nakłada je się za pomocą załączonego aplikatora ,długo się utrzymują ,a jeszcze dłużej będą trzymały ,gdy przed ich nałożeniem użyjemy bazy pod cienie Hean ,jest rewelacyjna ,polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tych cieni, ale te które używałam i to znanych marek niestety podobnie się zachowują przy nakłdaniu pędzelkiem. Tak więc myślę, że skoro takie piękne kolory w paletce ma firma Hean warto spróbować, poza tym mnie zawsze łatwiej było jednak nakładac cienie aplikatorem do cieni, dlatego dla mnie nie byłby to żaden problem. Tylko teraz przy dziecku to nie wiem czy się w ogóle malowałam cieniami, raczej nie, bo młody uwielbia mazać łapciami mi po twarzy, więc by je tylko rozmazał mi na całą twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie Hean naprawdę warte Waszych oczu:) obiektywnie i subiektywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolory , idealne do makijażu na co dzień . Duzy plus za gąbeczkę , ja mam pecha na takie co zawsze spadają z patyczka :) . Szkoda ,że cienie się kruszą przy nakładaniu pędzelkiem no ale to akurat problem wielu cieni .

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne kolorki. Ale Aniu wiesz, wiele się rozsypuje, to jest wada ale wśród wielu cieni

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam je, ale bardzo szybko patyczek mi się zniszczył, niestety nie jest wytrzymały

    OdpowiedzUsuń