środa, 24 września 2014

Exitenn Polska farba Morados 760- OPINIA

Zapraszam na opinię o profesjonalnej farbie firmy Exitenn Polska. Do testów otrzymałam farbę Morados 760.

Zestaw składa się z farby w tubce, utleniacza oraz odżywki. Standardowo farbę mieszamy z utleniaczem, z tym, że utleniacza otrzymałam o 15 ml więcej niż potrzeba było do farbowania. Czy to okazało się problemem? Nie, wystarczyła zwykła szczykawka.



Farba dobrze miesza się z utleniaczem, nie powstają grudki. Nakłada się ją bezproblemowo. W moim przypadku najpierw na odrosty, a następnie na resztę włosów. Dużym atutem jest to, że jest gęsta, dzięki temu dobrze trzyma się na włosach, nie skapuje.



Kolor wyszedł bardzo ładny, żywy, nie wygląda jak „hełm” na głowie. Jest bardzo trwały, mimo wielokrotnego mycia jest dokładnie taki sam jak w dniu farbowania. Cała moja siwizna została dokładnie zakryta. Jednym słowem jest cudowny J

PRZED:


PO:



Bardzo mile zaskoczył mnie równomierny kolor na całej głowie. Zawsze odrosty oraz siwe włosy wychodziły mi o ton, dwa jaśniejsze i gdy się przyjrzało było to widoczne. Farba Exitenn Polska stworzyła na całej długości piękny, równomierny kolor.

Jednak znalazłam także i minus. Jest mim zapach. Farba bardzo brzydko pachnie i to nie tylko podczas farbowanie. Jej zapach unosi się z włosów jeszcze długi czas, a dokładniej do 3 myć intensywnie pachnącym szamponem.

Dopełnieniem farbowania jest używanie odżywki której otrzymałam dwie saszetki. Ja jak to ja, mimo dokładnych instrukcji nie doczytałam, że kładziemy ją po troszeczku i nałożyłam całą. Jakim zaskoczeniem (jak już odkryłam swój błąd) był brak przetłuszczenia włosów. Odżywka ma cudowny zapach który utrzymuje się długo na włosach (efekt taki mam dopiero po pozbyciu się zapachu farby z włosów).

Włosy po farbowaniu są miękkie i delikatne, co jest kolejną, ogromną zaletą, do tej pory przez kilka dni były sianowate J Rozczesują się bezproblemowo i mam wrażenie jakby bardziej błyszczące były.

Ogólnie farba mnie bardzo zadowoliła. Gdyby nie zapach byłaby farbą idealną. Nie mniej ja na pewno do niej niejednokrotnie powrócę. Zalety znacząco przewyższają jedną wadę J Polecam i to bardzo J


Zalety:
·       Rewelacyjny, żywy, naturalny kolor.
·       Łatwa w użyciu.
·       Nie niszczy włosów.
·       Włosy łatwo się rozczesują, są miękkie i delikatne.

·       Dokładnie pokrywa siwe włosy.
·       Kolor jest równomierny na całej długości (także na odrostach i włosach siwych).

Wady:
Bardzo brzydki zapach na włosach do trzech umyć.
Moja opinia- 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Exitenn Polska.

7 komentarzy:

  1. z
    zapachem da sie wytrzymac wazne ze nie skapuje na ubrania nastepnym
    razem siegne po ta farbe z pewnoscia kolor jest super ja sie chyba nie
    odwaze na taka czerwien ale cos z wisienka tak Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale czadowy kolor, serio nic tak nie przykuło mojej uwagi jak kolor. A zapach hmm w zasadzie każda farba śmierdzi no nie ma chyba takiej co ładnie pachnie, a z tego co czytam to farba ma same plusy, więc zapach ujdzie myślę w tłumie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze bałam się farbować sama włosy-raz mi coś nie wyszło i już jakiś uraz pozostał.Ale widząc pożądany efekt jaki tutaj Pani uzyskała i ocenę jaka jaka jest wystawiona muszę się chyba przełamać i wypróbować jej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wyszedł rewelacyjny! I widać,że nie ma różnicy,że poprzednio były jakieś odrosty, kolor jest równomierny na całej powierzchni. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest bardzo ładny. marzy mi się pofarbownie włosów ale nie robię tego od 15 miesięcy i jak zacznę to znowu będę musiała farbować co miesiąc i moje włosy znowu będą w opłakanym stanie... naturalny kolor moich włosów to taki mysi blond. troche nudny no ale wolę tak niż zniszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna farba do włosów. Farbowałam włosy w domu już 3 tygodnie temu, a włosy nadal są miękkie i błyszczące, kolor jednolity. Mój 772 średni czekoladowy blond wyszedł super. Farba jest wydajna - tubka 100ml to przy mojej długości (włosy do ramion) spokojnie wystarczy na dwa farbowania. Polecam tego producenta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla urody warto przecierpieć zapach, tym bardziej że takie wspaniałe efekty!

    OdpowiedzUsuń