piątek, 15 sierpnia 2014

Missha SENSUAL FANTASY DAZZLING SWEET BODY WASH - OPINIA

Dziś chciałabym wam przybliżyć żel Sensual Fantasy DAZZLING Sweet Body Wash jaki otrzymałam od firmy Missha.



Zacznę od opakowania którym jest niby zwykła, plastikowa butelka. Gdy ją zobaczyłam pierwszy raz przypomniały mi się hotele na filmach, tam w ogromnych łazienkach były podobne. Śmiało mogę stwierdzić, że jest namiastką luksusu w mojej łazience. Dodatkowym atutem jest dozownik który znacząco  ułatwia używanie, szczególnie gdy mamy mokre ręce.



Żel ma cukierkowy zapach. Słodki, ale nie mdły. Dość delikatny. Mnie się podoba, jednak nie każdemu przypadnie do gustu. Jeśli chodzi o trwałość, zapach jest dobrze wyczuwalny podczas kąpieli, a później bardzo delikatnie.

Skóra po kąpieli jest delikatna, aksamitna i miękka. Żel doskonale i na długo ją nawilża, dzięki czemu zbędne jest używanie dodatkowo balsamu (z tym, że nie mam skóry suchej).

Konsystencja żelu jest średnio gęsta. Bez problemów rozprowadza się po gąbce, dobrze pieni. Jego wydajność dobra, co przez to rozumiem? Nie jest mega wydajny, starcza na około miesiąc, co dla mnie jest  dość dobrym choć nie rewelacyjnym rezultatem biorąc pod uwagę cenę.

Osobiście żel uważam za bardzo dobry i z przyjemnością go polecam.

Zalety:
·       Opakowanie jak z filmu.
·       Doskonale nawilża.
·       Przyjemny zapach.
·       Dozownik.
Wady:
Brak znaczących.
Moja ocena- 9\10


Zapraszam na stronę Missha gdzie znajdziecie wiele ciekawych propozycji oraz na ich FB.

SENSUAL FANTASY DAZZLING SWEET BODY WASH znajdziecie TU.

3 komentarze:

  1. Wygląda prześlicznie:) Zgadzam się,mi od razu przypomniały się filmowe hotelowe łazienki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super wygląda, taki cukierkowy jest , no i też się zgadzam w opinią, że jak z filmów. Ach zazdroszczę bo chętnie bym powąchała tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "podaruj swojej łazience chwilę luksusu", ale co do ceny to sie zgodzę

    OdpowiedzUsuń