piątek, 22 sierpnia 2014

Kallys- piękno w twoich rękach Szklany pilniczek w etui- OPINIA

Kolejną rzeczą jaką chciałabym wam zaprezentować jest szklany pilniczek Kallys- piękno w twoich rękach.


Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to bardzo eleganckie, różowe opakowanie. Jest śliczne, a na dodatek doskonale zabezpiecza pilniczek przed uszkodzeniami. Mój kilkakrotnie lądował na ziemi z nie małej wysokości, a także był w plecaku który był przerzucany z miejsca na miejsce i nie doznał żadnych uszkodzeń.



Nigdy wcześniej nie miałam szklanych pilniczków. Jakoś zawsze mi się wydawało, że szybko skończą swój żywot oraz, że są mało praktyczne w użyciu. Nic bardziej mylnego. Pilniczek używa się tak samo jak każdy inny z tą różnicą, że ten dużo, dużo wolniej się tępi.

Osobiście nie obcinam paznokci u rąk a ich długość reguluję pilniczkiem.  Ten pozwala mi to zrobić dokładnie tak jak chcę, nie powoduje, że w pewnym momencie paznokieć się łamie. Nie ma także problemu z rozdwojonymi paznokciami.

Jest to najlepszy pilniczek jaki miałam do tej pory, a was zachęcam do poznania go bliżej.


Zalety:
·       Eleganckie i trwałe opakowanie.
·       Nie tępi się.
·       Nie pęka.
·       Nie powoduje rozdwajania paznokci.
Wady:
BRAK

Moja ocena- 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę KillyS- piękno w twoich rękach oraz na ich FB.
Pilnik szklany w etui znajdziecie tu.

6 komentarzy:

  1. z takim pilniczkiem to ja sie niespotkalam recenzja ciekawa i zachecajaca ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja, nigdy nie miałam styczności ze szklanym pilniczkiem,ale widzę,że jest wart uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szczerze mówiąc nigdy nie miałam szklanego i myślałam podobnie,że taki zakończy swój żywot szybko ,aczkolwiek wiem ,że nie rozdwaja paznokci tak jak i papierowe .Po tej recenzji sądzę ,że warto mieć taki szklany pilniczek

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentuję. nie miałam jeszcze możlwiości przetestowania wersji szklanej ale po tej opini chętnie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jakby byłóa wersja niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham szklane pilniczki i niestety regularnie je tłukę.

    OdpowiedzUsuń