sobota, 26 lipca 2014

Virtual lakier do paznokci Fashionmania Aqua jeans 161- OPINIA

Zapraszam na opinię która nie koniecznie spodoba się firmie do której należy lakier. W ramach współpracy z Virtual otrzymałam lakier do paznokci Fashionmania Aqua jeans 161.




Zacznę od koloru który strasznie mi się podoba. Porównałabym go do błękitu nieba, w cieplutki, letni dzień. Dla mnie rewelacyjny. Niestety aby uzyskać taki kolor i aby nie było żadnych przebić są potrzebne aż trzy warstwy i tu mamy pierwszy minus- słabe krycie.


Lakier dość szybko schnie, co znacznie skraca czas malowania trzech warstw. Już po dwóch minutach jestem w stanie nałożyć następną warstwę i za to plus.

Pędzelek jest dość szeroki, łatwo się nim maluje. Lakier nie tworzy smug który, jak pewnie większość z was, nie lubię.


Pora na wytrzymałość i tu mamy kolejny minus. Jeśli nałożymy lakier na gołą płytkę utrzymuje się krótko. W normalnych warunkach (mycie naczyń, sprzątanie, gotowanie) około dwóch dni, gdy mamy „wolne” i odpoczywamy około trzech do czterech. Jednak jego trwałość udało mi się znacząco przedłużyć używając najpierw bazy, a dopiero na nią lakieru. W takim przypadku utrzymuje się około cztery dni „codziennych” i nawet do tygodnia „urlopowego”, a to już dość długi jak dla mnie czas.
Czy go polecam? Jeszcze nie miałam tak ładnego koloru ale każdy ma inny gust, znacie wady i zalety więc sami oceńcie czy warto po niego sięgać.
Zalety:
·       Rewelacyjny kolor.
·       Szybko schnie.
·       Nie zostawia smug.
·       Wygodny, szeroki pędzelek.
Wady:
·       Słabo kryje (trzeba trzy warstwy),
·       Krótka wytrzymałość.
Moja opinia- 6\10


Zapraszam na stronę Virtual oraz ich FB, znajdziecie tam wiele kosmetyków wartych uwagi :-)

9 komentarzy:

  1. CO do lakierów Virtual to zdania są podzielone, u mnie na płytce trzyma się zaskakująco długo,sama nie wiem dlaczego:D ale jak widać,nie u każdego trwałość jest aż taka jak u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. najwidoczniej trwalosc zalezna jest od plytki paznokcia .kolor jest fajny ale az tyle warstw jest porzebne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takiego efektu i zera przebić są trzy warstwy potrzebne, na dwóch u mnie były przebicia.

      Usuń
  3. Mam z tej serii kolor 183 I Like It - taki liliowy. Moje zdanie jest jeszcze gorsze niż Twoje. Nie dałam recenzji na bloga, bo nie umiem nim paznokci pomalować. Zostawia straszne smugi i prześwity. Nierównomiernie kryje. Ogólnie konsystencję ma dziwną. Trwałość mojego lakieru to max 1 dzień :/ Może faktycznie trwałość zależy od płytki, bo inne lakiery też mi się kiepsko trzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie dziwi to, że lakierów dostałam kilka i o każdym mam inne zdanie, a to ta sama seria, jeden na przykład bez bazy trzyma mi się cztery dni i na dodatek idealnie kryje już za pierwszym razem i dlatego stwierdziłam, że każdy opiszę osobno bi inną ocenę dostanie :-) A liliowego akurat nie mam.

      Usuń
  4. ja mam 3 z tej serii i powiem ,że bardzo lubię tą firmę ,bo ceny mają przystępne ,a dostałam od nich raz za udział w konkursie 3 lakiery i błyszczyk.Ciemno niebieski jest świetny już jedna warstwa pokrywa idealnie ,fiolet 2 warstwy trzeba a zieleń z drobinkami ,który w buteleczce był prześliczny trzeba 3 warstwy nałożyć

    OdpowiedzUsuń
  5. a i błyszczyk pomarańczowy jest śliczny , delikatny kolorek i podkreśla opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie używam takich kolorów ale podoba mi się. Jednak na pewno nie chciałoby mi się nakładać aż tylu warstw, jak dla mnie za bardzo czasochłonne. ;)

    OdpowiedzUsuń