środa, 9 lipca 2014

Virtual błyszczyki Virtual Juicy Explosion- opinia.

Kolejna recenzja kosmetyków Virtual to błyszczyki do ust Virtual Juicy Explosion. Do testów otrzymałam  trzy kolory (28, 30 i 33).


Już zaraz po otwarciu znalazłam ich pierwszą zaletę, delikatny, owocowy zapach. Bardzo także spodobały mi się opakowania które są takie nowoczesne, delikatne i kobiece, a dzięki przezroczystości dokładnie wiemy ile błyszczyku zostało.

Aplikator jest delikatny dla ust. Za jego pomocą dozujemy odpowiednią ilość błyszczyku który ładnie się rozprowadza na naszych ustach.


Kolory są delikatne, błyszczące, mnie bardzo przypadły do gustu.


Na ustach pozostaje około paru godzin, jak na błyszczyk uważam, że to dość długo. Jego wydajność jest dość duża.

Kolejną dużą zaletą jest miękkość oraz nawilżenie jakie daje ustom oraz to, że nie skleja ust.

Osobiście nie znalazłam ani jednej wady i z ochotą je polecam.

Zalety:
·       Nie skleja ust.
·       Delikatne kolory.
·       Dość długo się utrzymuje na ustach.
·       Wydajny.
·       Ładne i praktyczne opakowanie.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10
m

Zapraszam na stronę VIRTUAL oraz na ich FB


5 komentarzy:

  1. osobiscie wole kolory delikatne ktore nie zucaja sie w oczy .dobrze ze niesklelaja ust ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha. :D Myślałam, że to recenzja lakierów do paznokci, jak zobaczyłam zdj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kształt :) troszeczkę jak lakier do paznokci - można się pomylić :) . Na zdjęciach kolorki prezentują się świetnie a do tego brak klejących ust same plusy . Mi najbardziej podobają cię pomadki i błyszczyki przypominające swoim kolorem barwę ust albo takie , które dają tylko połysk . Te są idealne- podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja kocham błyszczyki owocowe- dla mnie jedna wada- że apetyt mi rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostaje kilka godzin, o ile się go nie zliże? ;)

    OdpowiedzUsuń