poniedziałek, 28 lipca 2014

Indigo baza pod lakier- OPINIA

Tym razem chciałabym wam przedstawić bazę pod lakier firmy Indigo Nails Lab Polska.

Nie będę wam pokazywać jak baza wygląda na paznokciach, uważam to za bez sensowne, przecież służy nam tylko pod lakier J
  

Baza jest rewelacyjna. Dlaczego? Znacząco przedłuża „żywotność” lakieru, nawet takiego z najniższej półki, co do niczego się nie nadaje.

Pędzelek dobrze się „rozchodzi”, a dzięki temu nakłada się ją w łatwy i szybki sposób.


Baza schnie bardzo szybko, już po minucie paznokcie są gotowe do nałożenia lakieru.

Przyznam szczerze, że nigdy nie używałam bazy pod lakier, od teraz będę zawsze. Kiepski lakier do 2-3 dni na paznokciach, a dobry powyżej tygodnia. Jestem nią zachwycona i szczerze poleca.

Zalety:
·       Znacząco przedłuża trwałość lakieru.
·       Łatwo i szybko się nakłada.
·       Bardzo szybko schnie.
Wady:
BRAK
Moja ocena- 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Indigo Nails Lab Polska oraz ich FB.

7 komentarzy:

  1. I ja także polecam ją w 100%!!! Jest rewelacyjna i schnie w mgnieniu oka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze schnie szybko i mozna nakladac lakier. Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się to podoba jakoś nie przepadam na długie czekanie pomiędzy nakładaniem warst

      Usuń
  3. Też nigdy nie używałam bazy, aktualnie robię żele, właśnie ze względu na ich trwałość, więc przy następnej okazji wypróbuję opcję baza + lakier, może mi to wystarczy ;)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna recenzja ,nie miałam jeszcze tej firmy ,ale bazy przedłużają trwałość lakieru zawsze :)

    OdpowiedzUsuń