sobota, 19 lipca 2014

Gentle Day dla kobiet podpaski- opinia.

Ostatnio weszłam w dyskusję jak można pisać o podpaskach. Według mnie normalnie, dokładnie tak samo jak o balsamie czy pampersach. Tak więc zapraszam was na opinię o podpaskach Gentle Day dla kobiet które dostałam w ramach współpracy.


Pierwszym ich atutem jest ładne, kobiece opakowanie utrzymane w różowym tonie. Opakowanie ma bardzo praktyczne zamknięcie które można wielokrotnie używać, dzięki niemu podpaski nie rozsypują się na wszystkie strony.


W środku znalazłam 10 podpasek, każda zapakowana w oddzielnej folii co znacznie zwiększa higienę, ale jest już praktycznie standardem.




Podpaski są bardzo cienkie, wcale nie czujemy, że są w użytku co daje mi ogromne poczucie komfortu w te nie za przyjemne dni.  


Cieniutkie i super chłonne tak można je opisać dwoma słowami, bez problemów wytrzymują całą noc nie pozostawiając nieprzyjemnych niespodzianek.

Kolejny plus za delikatność. Nie podrażniają, a także nie powodują odparzeń nawet w dość upalne dni.

Osobiście mogę je z czystym sumieniem polecić i tak też robię.

Zalety:
·       Ładne i praktyczne opakowanie.
·       Delikatne.
·       Cieniutkie.
·       Super chłonne.
Wady:
Brak
Moja ocena- 10\10


Zapraszam na stronę Gentle Day dla kobiet oraz na ich FB.

16 komentarzy:

  1. mialam okazje juz je miec i zgadzam sie z twoja opinia sa super.Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. a co takiego złego jest w pisaniu o podpaskach? rzecz jak każda inna. Powiedziałabym nawet, że dla nas, kobiet rzecz bardzo ważna więc chyba lepiej przeczytać rzetelną opinię niż kupić w ciemno, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni weszłam na jednym z Fb w dyskusję i usłyszałam, że osoby piszące o podpaska nie mają nic do powiedzenia i się sprzedają za grosze, a guzik prawda ja mam dużo do powiedzenia i nie boję się mówić w przeciwenstwie do niektórych.

      Usuń
    2. No i bardzo dobrze, że masz swoje zdanie. Zresztą zawsze znajdzie się ktoś, kto ma jakieś swoje 'ale'.
      Nie zmieniaj swoich opinii i recenzuj wszystko a nie tylko to co według innych wypada :)

      Usuń
    3. będzie wszystko i to dosłownie niebawem zobaczycie dużo bardzie szokującą opinię :-)

      Usuń
    4. hahaha to już teraz umieram z ciekawości :)

      Usuń
    5. Będzie szokująco tylko jeszcze trochę ludzi przybędzie i nawiążę odpowiednią współprace :-)

      Usuń
  3. chyba kazdy ma swoje zdanie ja jestem rowniez zadowolona z tych podpasek recenzje sa swietne i oby tak dalej Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. ja je miałam ,mam i używamy z córką ,lubimy ,polecamy

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynym minusem jest dość wysoka cena ,no ale są promocje

    OdpowiedzUsuń
  6. sa rewelacyjne od dawna goszcza u nas Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. lepiej kupic dobre niz dziadostwo Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. ważne ,że są chłonne i nie powodują alergii

    OdpowiedzUsuń
  9. tak to wazne ze niema alergi na nie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam, ja należę do tych co niestety np na te z biedronki dostanę od razu uczulenia, na always tez , jedynie bella mogłam do tej pory bez problemu używać. Jest to dość uciążliwe, bo z kolei bella nie są pod względem np trzymania się bielizny dobre, bynajmniej ja mam ten odwieczny problem, tak więc z chęcią bym spróbowała czegoś nowego, tylko u siebie w sklepie ich nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  11. To normalny temat! :) Czasem lepiej usłyszeć opinię niż kupić jakiś bubel :)

    OdpowiedzUsuń