sobota, 19 lipca 2014

Balsam do ciała Aurora firmy Indigo Nails Lab Polska- opinia.

Dziś chciałabym wam opisać wrażenia z testowania balsamu do ciała Aurora firmy Indigo Nails Lab Polska.


Na początek pozachwycam się zapachem. Jest perfumowany, długotrwały, po prostu boski. Gdy balsamu użyje rano przez cały dzień otula mnie, delikatnie unosząc się z ciała.
Buteleczka z dozownikiem jest ładna i praktyczna, A możliwość blokady sprawia, że balsam możemy bez problemu zabrać z sobą np. w podróż.
Miałam kilka balsamów perfumowanych i niestety po za zapachem miała same wady (wysuszały skórę, nie nadawały się po goleniu ponieważ podrażniały, a skóra szczypała), balsam Aurora taki nie jest. Doskonale nawilża nawet bardzo suchą skórę, a efekt nawilżenia jest długotrwały. Nadaje skórze miękkości i delikatności. Nie powoduje szczypania, a także nie podrażnia używany po goleniu.
Konsystencja balsamu jest dość gęsta, a jednocześnie lekka.  Nakłada się go łatwo i przyjemnie (bez najmniejszego problemu się rozsmarowuje). Wchłania się momentalnie nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.


Balsam jest bardzo wydajny, używam go od około trzech tygodni, minimum raz dziennie i prawie go nie ubyło.

Mam kilka balsamów które lubię, ale ten stał się moim numerem jeden za cudowny zapach i doskonałe spełnianie swojego zadania czyli nawilżanie. Z przyjemnością go wam polecam.

Zalety:
·       Nawilża.
·       Boski zapach.
·       Nie podrażnia, nawet po goleniu.
·       Mega wydajność.
·       Ładne i praktyczne opakowanie.
Wady:
Brak

Moja ocena- 10\10
Zapraszam na stronę Indigo Nails Lab Polska gdzie możecie poznać także inne produkty firmy  oraz ich FB.

3 komentarze:

  1. po przeczytaniu tej recenzij wybralam sie na zakupy jestem zadowolona z balsamu ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy mają obłędne to fakt ale skład mi się nie podoba��

    OdpowiedzUsuń