sobota, 21 czerwca 2014

Virtual błyszczyk do ust Metallic Collection lip gloss M 205- opinia

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Virtual.
Pierwsza opinie będzie o błyszczyku do ust Metallic Collection lip gloss M 205.


Błyszczyk ma bardzo ładne, poręczne opakowanie. Idealne do damskiej torebki nawet tej malutkiej.
Aplikator jest mięciutki, dość mały przez co bardzo dobrze się nim nakłada błyszczyk.

Kolor na ustach bardzo mi się podoba. Jest delikatny, lekko błyszczący (dzięki drobinką). Utrzymuje się dość długo.
Błyszczyk nie wysusza ust, a wręcz delikatnie je nawilża, co dla mnie jest bardzo cenną zaletą.


Teraz przejdźmy do wad. Znalazłam jedną ale dość istotną jak dla mnie. Błyszczyk jest dość lepki i taka warstwa zostaje na ustach przez jakiś czas. Osobiście nie przepadam za klejącymi ustami. Na szczęście po jakimś czasie (tak około 15-20 min) „klejące usta” znikają, a zostaje piękny, błyszczący kolor, więc da się to przeżyć.

Podsumowując nie jestem nim zachwycona ale podoba mi się i zapewne jeszcze nie raz po niego sięgnę.

Zalety:
·       Zmieści się do każdej torebki.
·       Ładny, delikatny, błyszczący kolor.
·       Wydajny.
·       Długo utrzymuje się na ustach.
·       Doskonały aplikator.
Wady:
Przez jakiś czas usta są klejące.

Moja ocena- 8\10

7 komentarzy:

  1. a ja nielubie miec kljacych ust Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie lubi ale większość błyszczyków ma taki efekt.

      Usuń
  2. mam ,mi też kolorek się podoba ,pięknie błyszczy ,faktycznie lepka warstwa pozostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten błyszczyk i zgadzam się z Twoją opinią. ;) Usta się trochę kleją, ale później jest ok i dosyć długo utrzymuje się na ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładnie i pięknie ..tylko te lepkie usta ... Z własnego doświadczenia wiem ,że za takie klejące usta błyszczyki dają nie miły posmak , który czy się chce czy nie chce czuć w ustach . Mimo wszystko na zdjęciach - na ustach Pani córki wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne usteczka na ustach :) przypadku lepkości to fakt, też nie lubię ale usta za to świetnie się błyszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że klei usta przez pewien czas. W sumie mężczyźni byli by zadowoleni (uciszali by kobiety, hihi)

    OdpowiedzUsuń