sobota, 14 czerwca 2014

SBC Kremowy Żel Pod Prysznic z Lawendą i Lilią Wodną- opinia.

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z forever-young.pl
Do testowania otrzymałam SBC Kremowy Żel Pod Prysznic z Lawendą i Lilią Wodną z dodatkiem Olejku z Oliwek.



Zacznę od zapachu, który mnie zachwycił. Jest lawendowo-liliowy, z przewagą lawendy którą uwielbiam. Niestety zapach jest cudowny w opakowaniu oraz podczas użycia, na skórze bardzo szybko staje się praktycznie niewyczuwalny. Osobiście uważam to za minus ponieważ uwielbiam jak moja skóra długo pachnie.
Żel ma bardzo ładne opakowanie. Dzięki pompce jest praktyczne. Buteleczki nie musimy brać w dłonie a więc nie ślizga się.
Jego konsystencja jest dość gęsta. Żel dobrze się rozprowadza, tworzy sporo piany przez co jest dość wydajny.
Doskonale radzi sobie w swoim zadaniem czyli oczyszczaniem ciała, a przy tym jest dla niego delikatny (nie uczula, nie podrażnia).
Żel ma doskonałe właściwości nawilżające. Po kąpieli skóra jest głodka i delikatna, a efekt utrzymuje się dłuższy czas. Idealnie nadaje się po goleniu (nie powoduje szczypania).

Czy zakupię żel?
Mimo, że nie otrzymał ode mnie 10 punktów za pewnie tak. Podoba mi się zapach jaki unosi się w łazience oraz miękkość skóry.

Zalety:
·       Nawilża na długo.
·       Cudowny zapach podczas kąpieli.
·       Wydajny.
·       Praktyczne opakowanie z pompką.
·       Nie uczula, nie podrażnia.
Wady:
Zapach na skórze praktycznie niewyczuwalny.

Moja ocena- 9\10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz