sobota, 3 maja 2014

Eveline Argan Oil Drobnoziarnisty peeling wygładzający 3 w 1- opinia.


Peeling otrzymałam do przetestowania o Eveline Cosmetic.

Czytałam wiele recenzji na jego temat i większość zachwala, ja nie będę. Znalazłam w nim wiele zarówno zalet jak i wad.
Peeling jest drobnoziarnisty, delikatnie ale skutecznie złuszcza martwy naskórek, a jednocześnie jest delikatny dla skóry przez co nie podrażnia jej. Bez obaw można go stosować podczas trądziku, nie podrażnimy krost oraz nie rozniesiemy ich po całej twarzy.
Jego zapach jest delikatny, przyjemny, pozostaje na skórze jakiś czas.
Konsystencja mało zwarta co mi utrudniało aplikację, peeling rozlewał się po dłoni i pozostawał między palcami.

Kolejny minus to dziwne czucie na twarzy po zastosowaniu. Coś jak połączenie ściągnięcia i pieczenia.
Może mam dziwną skórę bo we wszystkich recenzjach jakie czytałam jest zachwalane nawilżenie. Mnie nie dość, że skóry nie nawilżał to wręcz ją miejscami przesuszył (na policzkach).

Osobiście nie uważam go za dobry peeling i więcej nie sięgnę.

Zalety:
1.   Dobrze złuszcza.
2.   Przyjemny zapach.
3.   Delikatny dla skóry- nie uczula.
Wady:
1.   Wysusza skórę.
2.   Niemiłe uczucie po użyciu.
3.   Zbyt wodnista konsystencja.

Moja ocena- 4\10

5 komentarzy:

  1. ty
    razem i ja niejestem z niego zadowolona zgadzam sie z toba po jego
    stosowaniu musialam nalozyc krem na twarz bo skora byla szorstka Ewelina
    tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. też niejestem zadowolona...właśnie to uczucie po zabiegu działą na jego minus...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z tej serii termoaktywne serum wyszczuplające, a po nałożeniu piekło mnie tak ciało, że nigdy więcej nie spróbuję, jedynie zapach mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Cubała, chyba mogę powiedzieć że się zgadzam z tobą

    OdpowiedzUsuń