sobota, 3 maja 2014

Bielenda Masełko do ust zmysłowa wiśnia- opinia.


Masełko otrzymałam do testowania Od Bielendy.


Zacznę od smaku i zapachu które mnie zachwyciły. Masełko pachnie naturalnymi wiśniami, przypomina mi zapach sadu pełnego drzew wiśniowych gdzie pyszne owoce są na wyciągnięcie dłoni.
Jego konsystencja w pudełeczku jest gęsta, zwarta, a na ustach robi się bardziej płynna. Nakłada się go łatwo.
Trwałość jest średnia. Jeśli go wcześniej nie zliżemy pozostaje na ustach parę godzin.

Masełko nadaje ustom bardzo ładny, delikatnie wiśniowy, błyszczący kolor.

Właściwości masełka- i tu mam wahania. Nie zauważyłam, aby specjalnie nawilżało, ale też nie wysusza ust. Nie pielęgnuje ich także w widoczny sposób. Co prawda zaraz po nałożeniu usta są miękkie i delikatne, ale efekt jest bardzo krótki.
Opakowanie jest według mnie mało praktyczne. Jakoś nie przepadam za nakładaniem czegoś na usta palcami. Jest to dla mnie mało higieniczne, a palce oraz opakowanie się brudzą. To by były minusy opakowania natomiast jego plusem jest ładny wygląd, łatwość w otwieraniu oraz wielkość (niewielkie, więc bez problemu wszędzie się zmieści).
Podsumowując mnie zachwyca smak i zapach i z tego powodu kupię jeszcze nie raz. Polecam jako błyszczyk, świetnie także nadaje się dla małej damy jednak gdy ktoś potrzebuje nawilżenia i pielęgnacji ust nie będzie zadowolony z tego masełka.

Zalety:
1.   Rewelacyjny zapach.
2.   Cudowny smak.
3.   Konsystencja.
4.   Ładny kolor na ustach.
5.   Wydajne.
Wady:
1.   Nie nawilża.
2.   Nie pielęgnuje.
3.   Opakowanie jest mało praktyczne.

Moja ocena- 7\10

A tak masełko się prezentuje na ustach mojej córci J

4 komentarze:

  1. uwielbiam takie zapachy ,słaby punkt dla mnie to ten że nie nawilża :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie jest w sztyfcie. Ja osobiście nie lubie mazać palcami ust, bo np jadąc zimą autobusem mam nie dość, że brudne palce więc moge sobie na usta nanieś jakies bakterie i wywołać różne choróbska, to jeszcze jak wyczyścić palec w autobusie, jak nie zawsze można kolor zetrzeć chusteczką zwykła. Kolejny mój zawód czemu nie nawilża, ma tylko ładnie pachniec i wyglądać, a już żadnych czynników pielęgnujących nie posiadac? Szkoda wielka szkoda, ale dobrze wiedzieć o tym, bo można się rozczarowac po zakupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie nawilża. I opakowanie jest... okropne niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zawiodłam się na tym produkcie. :(
    Zapraszam do mnie: https://beautymarisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń