czwartek, 6 lutego 2014

Pasta do zębów Blend-a-med 3D White Luxe- recenzja

Pastę otrzymałam w ramach testowania z portalu Wizaz.pl, ale nie wpływa to w żadnym stopniu na moją recenzję.



Wcześnie nie wierzyłam w pasty wybielające, miałam ich sporo, a efekty były marne. Po trzech tygodniach stosowania Blend-a-med 3D White Luxe muszę zmienić zdanie. Pierwsze efekty wybielania widać już po paru dniach (producent pisze prawdę obiecując wybielenie po 5 dniach), a po trzech tygodniach efekt jaki zostawiła kawa na moich zębach znikł. Nie twierdzę, że są śnieżno białe (bo bym skłamała, a tego nie cierpię), ale nie są koloru kawy z mlekiem, a dla mnie to rewelacyjny efekt.
Pasta ma mocno miętowy smak oraz zapach które mi bardzo odpowiadają. Po umyciu zębów smak zostaje z nami na dość długo (do zjedzenia czegoś lub napicia się) dając uczucie świeżości.
Konsystencje ma dość gęstą ale nie ma problemów z wydobyciem jej z opakowania.

Pasta mało się pieni co dla mnie jest sporą zaletą. Bardzo nie lubię jak piana wylatuje mi z ust.
Mnie pasta Blend-a-med 3D White Luxe bardzo zadowoliła, zagości w moim domu na stałe (a raczej do momentu znalezienia jeszcze lepszej o ile taka jest J ), a także szczerze ją polecam.



Zalety:
1.       Wybiela zęby szybko i skutecznie.
2.       Nie pieni się bardzo.
3.       Mocny, miętowy smak.
4.       Daje długie uczucie świeżości w ustach.



Wady:
brak
Moja ocena: 10\10

(zmieniłam skalę oceniania z 5 na 10 ponieważ mam problem z ocenieniem w skali 1-5 pewnego kosmetyku którego recenzja na dniach się pojawi)


9 komentarzy:

  1. bardzo fajna jest potwierdzam ,moja rodzina używa ,ja niestety mam zęby nadwrażliwe i inną stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli do wrazliwych sie raczej jej niestosuje .choc kazdy z nas moze sam sie przekonac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. mój mąż miał problemu z dziąślami i podniebieniem po używaniu tego typu pasty. Ja natomiast strasznie lubię pasty wybielające, ale prawdziwie wybielające i przyznam nie próbowałam tej jeszcze, tak więc jak tylko skończy mi się pasta kupuję i testuję tą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Cubała to czekamy na twoje wrażenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tylko poczekasz aż kupię to dam znać jak sie na moich zębach sprawuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam i potwierdzam - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A na mnie nie podziałała, cóż :/

    OdpowiedzUsuń
  8. używam i stwierdzam że jest doskonała i super dba o zęby

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona pasta 👍

    OdpowiedzUsuń