środa, 29 stycznia 2014

Żel szałwiowy Flos Lek- recenzja.



Żel szałwiowy Flos Lek przeznaczony jest do cery tłustej, trądzikowej.  Producent obiecuje zmniejszenie  wyprysków, a także przeciwdziałanie powstawaniu nowych, spełnia swoje obietnice. Po miesiącu regularnego stosowania rano stan mojej skóry znacznie się poprawił, wyprysków jest stanowczo mniej, szybciej znikają, a te co się pojawiają są niewielkie.

Kolejną obietnicą producenta jest zmniejszenie przetłuszczania się skóry. Także w tym przypadku żel spełnił moje oczekiwania. Skóra mniej mi się świeci, mniej się przetłuszcza, a jednocześnie nie jest zbytnio wysuszona. Większość kosmetyków tego typu ma takie działanie, że po przestaniu używania nasza skóra zaczyna się przetłuszczać podwójnie. Aby to sprawdzić  odstawiłam żel na 5 dni na bok, jestem bardzo mile zaskoczona, że efekt jaki mi dał (zmniejszenie przetłuszczania się) pozostał mimo, zaprzestania używania.
Ostatnią obietnicą producenta jest  redukcja rozszerzonych porów. Tu żel egzaminu nie zdał, nie zauważyłam aby moje pory choć trochę się zmniejszyły (i to jest powód minusu przy ocenie).
Konsystencja żelu jest dość gęsta, bardzo przyjemnie się go nakłada. Całkowite wchłonięcie zajmuje około dwie minuty i po tym czasie na skórze nie pozostaje żadna warstwa więc śmiało można nakładać makijaż.

Po nałożeniu mamy przyjemnie uczucie chłodu, odprężenia skóry. Trwa ono do całkowitego wchłonięcia kosmetyku.
Znam wiele kosmetyków teoretycznie bezzapachowych, a tak naprawdę śmierdzą. Ten żel faktycznie jest bezzapachowy.
Nie mogę pominąć wydajności żelu. Używam go ponad miesiąc (z 5 dniową przerwą) i mam jeszcze około pół opakowania. 


Według mnie żel szałwiowy firmy Flos Lek jest bardzo dobrym kosmetykiem do cery trądzikowej. Z czystym sumieniem mogę go polecać.


Zalety:
·         Redukuje przetłuszczanie się skóry.
·         Pomaga w walce z trądzikiem.
·         Wydajny.
·         Nadaje się pod makijaż.
·         Nie zapycha.



Wady:
·         Nie zwęża porów.




Moja ocena  -5\5


4 komentarze:

  1. ups ,szkoda ,że nie zwęża

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szkoda, że nie zwęża jednak recenzja jest na tyle interesująca i zachęcająca że jako posiadaczka cery mieszanej już go wpisuję na listę swoich zachciewajek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli tez nie dla mnie, bo potrzebuję tego zwężania porów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie byłby idealny do mojej cery. Szkoda że tak dlugo trzeba stosować, nie jestem "regularna" :D

    OdpowiedzUsuń