poniedziałek, 25 grudnia 2023

Wydawnictwo Egmont Gra Nogi stonogi na lodzie - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję gry Nogi stonogi na lodzie, którą otrzymałam od Wydawnictwa Egmont (współpraca reklamowa baterowa).










Naszym zadaniem w grze jest ułożenie jak najdłuższej stonogi.
Zaczynamy od wybrania płytki początkowej, następnie rzucamy kostkami (aż trzy razy w jednej rundzie) i w zależności od tego, co na nich będzie oraz co jest dostępne na stole, dobieramy nogi dla swojej stonogi. Gra ma wiele możliwości, ponieważ ma wiele wariantów rozszerzonych. W instrukcji znajdziemy również zasady gry jednoosobowej, co według mnie jest sporą zaletą.

Elementy są bardzo wysokiej jakości. Kartoniki grube, solidne, nawet używane bardzo często posłużą długi czas.

Instrukcja jasna, czytelna. Z jej pomocą zrozumienie zasad nie stanowi żadnego problemu.

Wizualnie gra bardzo ładna. Żywe kolory zarówno na kartonikach, jak i na kostkach przyciągają wzrok i zachęcają do zagrania. Łyżwy zamiast butów są według mnie ciekawym pomysłem.

Gra, która bawi i uczy. Wspiera m.in. naukę liczenia. Jest doskonałym pomysłem na wspólny czas. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska

3 komentarze: