niedziela, 8 października 2023

Wydawnictwo Amare Złączeni krwią - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Złączeni krwią”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare (współpraca reklamowa baterowa).


Książka pt.: „Złączeni krwią” to trzeci tom serii Rodzina Castello.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zrodzeni z krwi”.

Tom drugi to książka pt.: „Splamieni krwią”.







Miranda jest córką przywódcy nowojorskiej mafii. Od bardzo dawno wie, że zostanie żoną capo włoskiej Cosa Nostry. Jest obiecana Vincentowi i nikogo nie obchodzi, że jej serce bije szybciej na widok innego mężczyzny. To jego brata Federico, chociaż wiedziała, że nie powinna, że on nigdy nie będzie jej. Jednak pewne zdarzenia sprawiły, że żoną Vincenta została nie ona, a inna kobieta. Na dodatek okazuje się, że Miranda ma wyjść za Federico. Nikt nie wie, jak bardzo się z tego cieszy, jak wielkie ma nadzieje związane z tym małżeństwem. Liczy, że od teraz już wszystko będzie dobrze, a ona będzie szczęśliwa.
Na ślubie stało się coś, czego się kobieta nie spodziewała. Federico złożył przysięgę krwi, a to znaczy, że należeli do siebie nawet po śmierci, nie mieli prawa nigdy z nikim innym się związać. Miranda wzięła to za dobry początek, jej nadzieję na udane, szczęśliwe małżeństwo wzrosły. Niestety pomyliła się i to bardzo. Okazało się, że zmieniła jedną klatkę na drugą, że będzie jeszcze bardziej samotna niż wcześniej. Już jej noc poślubna okazała się katastrofą, a ona, mimo że jest mężatką, nadal pozostała dziewicą. Federico jej nie chce i wcale nie zamierza się z tym skrywać. To łamie jej serce. Jak się zachowa Miranda? Czy zawalczy o Federico? Czy zawalczy o swoje małżeństwo? Jaki tak naprawdę okaże się Federico?

To trzeci tom z serii, jednak poprzednie dwa były wydane dość dawno i dlatego najpierw musiałam po nie sięgnąć ponownie. Co prawda każdy tom jest o innych bohaterach, jednak ja wolę pamiętać wcześniejsze.
Wracając do książki, mnie się podobała i to najbardziej z serii (a przynajmniej trzech wydanych tomów). Historia była ciekawa, wciągająca, z momentami, które potrafiły mnie zaskoczyć. Akcja momentami wolniejsza, a po chwili potrafi znacząco przyspieszyć. Książkę czytało się szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani. Jeśli chodzi o Federico, musicie poznać go sami, a powiem, że warto. Natomiast o Mirandzie już co nieco wam zdradziłam, a jeszcze troszkę mogę powiedzieć. To kobieta, która żyje w świecie mafii, gdzie panują zasady zupełnie inne niż normalnie. Wie, jakie ma obowiązki, potrafi się dostosować, a jednocześnie zawalczyć o siebie, kiedy wie, że ma to jakiś sens. Bardzo ją polubiłam i nie jednokrotnie wszystko przeżywałam razem z nią.

„Złączeni krwią” to książka z historią, która mnie się podobała, którą uważam za najlepszy tom z serii Rodzina Castello. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę zaczytani oraz na FB Wydawnictwo AMARE


Złączeni krwią

2 komentarze: