poniedziałek, 7 sierpnia 2023

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Highway of Dreams” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Highway of Dreams”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





Amelia niedawno została mocno zraniona i poniżona przez chłopaka. Ostatnią rzeczą, na którą ma ochotę to imprezy, jednak jej przyjaciółka jest bardzo uparta. Namawia ją na wspólne ognisko z mężczyznami, których niedawno poznała. Dość szybko poznaje Gabriela i choć na jego widok serce jej przyspiesza ani myśli jeszcze kiedyś się z nim spotkać. Tym bardziej że jego zachowanie pozostawia wiele do życzenia. Niestety przyjaciółka w pewnym momencie znika, a Amelia zostaje sama, daleko od domu, z ludźmi, których nie zna i jakoś nie obdarzyła ich wielką sympatią. Już oczami wyobraźni widzi, że przed nią wiele kilometrów pieszej wędrówki, jednak tak nie jest. Pojawia się Gabriel i choć początkowo ani myśli wsiadać na jego motocykl, w końcu dochodzi do wniosku, że jednak to będzie dużo bezpieczniejsza forma powrotu.
Młoda kobieta nie zamierza się wiązać. Po tym, co zafundował jej były, ma zamiar być sama. Jednak Gabriel ma inne zdanie na ten temat i nie zamierza pozwolić, aby ta znajomość się skończyła. Małymi kroczkami zamierza przekonać Amelię do siebie, a także do pasji, jaką są dla niego motocykle. Jest tylko pewien problem, on skrywa tajemnice, która może naprawdę wiele zmienić. Czy mu się uda namówić Amelię na kolejne spotkania? Czy kobieta da mu szansę? Dlaczego przyjaciółka Amelii zniknęła, zostawiając ją samą wśród ludzi, których ona nie znała? Jaką tajemnicę skrywa Gabriel?

Dla mnie to była taka lżejsza pozycja na leniwe popołudnie. Czytało mi się ją bardzo szybko, dobrze bawiłam się podczas śledzenia losów bohaterów. Akcja sprawnie poprowadzona. To historia o pasji, miłości która przyszła w niespodziewanym momencie. Mnie się podobała, przeczytałam ją w ciągu jednego popołudnia.

Bohaterowie ciekawi, chociaż nie będę ukrywać, że nie są idealni. To jednak sprawia, że można się z nimi utożsamiać.
Amelia jest kobietą po przejściach, po nieudanym związku. To jak ją potraktował były, mocno na nią wpłynęło i sprawiło, że boi się zaufać. Nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, nie zawsze podobało mi się jej zachowanie, jednak ogólnie ją polubiłam.
Jeśli chodzi o Gabriela to mężczyzna, którego wielką pasją są motocykle i to widać na każdym kroku. Jest uparty, konsekwentny w swoich poczynaniach, a jednocześnie nie do końca szczery, co ma swoje konsekwencje (jednak jakie sami musicie już odkryć). To bohater, do którego miałam troszkę mieszane uczucia.

„Highway of Dreams” to lekka pozycja na leniwe popołudnie. Mnie się podobała i polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na Wydawnictwo Luna oraz na FB


Highway of Dreams

4 komentarze: