sobota, 5 sierpnia 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Diddly Squat. Tylko krowa zdania nie zmienia” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Diddly Squat. Tylko krowa zdania nie zmienia”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.








Jeremy Clarkson praktycznie od zawsze fascynował się farmą. Jednak zdecydował się na zupełnie inne życie i był z niego dość zadowolony, a uprawy pozostawił innym. Do czasu. Pewnego dnia postanowił zostać farmerem i było to ponad rok temu. Przez ten rok zyski nie były powalające, a wręcz przeciwnie, zarobił 144 funtów. Coś nie za bardzo wychodzi mi to życie na farmie, musi wiele zmienić, przede wszystkim w swoim podejściu. Niestety nie nauczył się prawie nic, no może poza dyskutowaniem. Na szczęście może liczyć na wsparcie ze strony Lisy, Kaleba, Radosnego Charliego i Geralda. Jak potoczą się jego dni na farmie? Czy uda mu się zostać farmerem z prawdziwego zdarzenia?

W książce znajdziemy kolejny czas z życia Clarksona na farmie i uwierzcie, będzie się działo. Zobaczymy (a raczej poczytamy), jak to wszystko wygląda z perspektywy 61-letniego mężczyzny z rocznym doświadczeniem, które wcale nie oznacza, że coś w ciągu tego czasu się nauczył. Momentami będzie naprawdę mocno zabawnie. Będą też momenty pokazujące, jak bywa ciężko, jak wielkie trzeba mieć samozaparcie, kiedy coś nie idzie po naszej myśli, jak biurokracja potrafi dać popalić.

Ilustracje, jakie w niej znajdziemy, są czarnobiałe, dość ciekawe.

Dla mnie książka pt.: „Diddly Squat. Tylko krowa zdania nie zmienia” to taka lekka lektura na jeden wieczór. Osobiście dobrze się z nią bawiłam, pośmiałam, a także zobaczyłam, jak to wszystko wygląda. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10






Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Diddly Squat. Tylko krowa zdania nie zmienia

4 komentarze:

  1. Kolejna z serii ciekawa książka faktu.Warto sięgać po inne gatunki literackie w tym przypadku reportaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja, warto przeczytać książkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja ewelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto ją przeczytac ania

    OdpowiedzUsuń