niedziela, 9 kwietnia 2023

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Legendy i Latte” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Legendy i Latte”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.






Potwór zostaje zabity, a skarb zdobyty. Czyżby koniec historii? Nie w przypadku ogrzycy Viv, dla niej to zakończenie pewnego etapu, a jednocześnie otwarcie nowego, niespodziewanego dla wielu. Miecz zostaje odłożony, koniec walk, bitew, przemocy. Viv postanawia spełnić swoje marzenia, otworzyć kawiarnię i serwować w niej kawę oraz babeczki. Cóż w tym dziwnego? A no wiele. W Thune gdzie to robi, nie tylko jest to pierwsze takie miejsce, ale również nikt tam nie słyszał o kawie. Na dodatek zamierza zrobić to w miejscu, w którym jest rozpadająca się stajnia. Czy jej się uda? Czy spełni swoje marzenia? Czy pokona przeciwności, których będzie nie mało, a jednocześnie jej miecz pozostanie nieużywany? Czy nowe życie będzie tym, czego chciała?

Nie będę ukrywać, że nigdy wcześniej nie czytałam książki w tym stylu i mnie się te klimaty spodobały. Dużo fantastycznych stworzeń, uroczych scen, wiele humoru. To pozycja, która może nie zostanie w pamięci na długi czas, nie wywoła morza emocji, ale pozwoli doskonale się bawić podczas czytania i dostarczy dużą dawkę śmiechu.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani, zupełnie inni niż można byłoby się spodziewać.

„Legendy i Latte” to książka zupełnie inna niż wszystkie znane mi fantasy. Osobiście dostarczyła mi sporą dawkę śmiechu i uważam, że warto było ją przeczytać. Polecam.



Moja ocena – 8\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB



Legendy i Latte



3 komentarze:

  1. Zapowiada się super książka ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawa pozycja książkowa 🙂 Nie przepadam za fantasty alewidać,że warto się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń