czwartek, 9 marca 2023

Wydawnictwo Babaryba Książka pt.: „Nasze babcie. Krótki przewodnik” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nasze babcie. Krótki przewodnik”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Babaryba.








Najpierw moja babcia, a teraz mama powtarza, że „rodzice są od wychowania, a babcie od rozpieszczania”. No ale czy to nie jest prawda? W większości przypadków jest. To właśnie babcie, niejednokrotnie po kryjomu, coś nam kupują, a kiedy nabroimy, starają się to zatuszować. To u babci wolno nam praktycznie wszystko, a reguły często przestają istnieć. To u babci są najlepsze ciasta i obiady. Przynajmniej dla mnie taką osobą była babcia, a wakacje, które u niej spędzałam, wspominam z wielkim sentymentem. Podobną babcią stała się moja mama dla moich dzieci. Chociaż bywają naprawdę różne, tak naprawdę wiele je łączy, są bardzo ważne w życiu rodzinnym (a przynajmniej tak powinno być, chociaż wiem, że istnieją wyjątki).

W książce autor przedstawia nam różne babcie. Jest ona takim przewodnikiem, w którym poznamy ich rodzaje, różnice między nimi, a także co je łączy. Wszystko dość śmiesznej formie, którą moim zdaniem należy brać z przymrużeniem oka.

Wizualnie książka jest ładna. Znajdziemy w niej kolorowe strony oraz duże ilustracje oczywiście z babciami w roli głównej.

Książka posiada twardą okładkę, która sprawi, że nie zniszczy się zbyt szybko.

„Nasze babcie. Krótki przewodnik” to pełna humoru pozycja, którą ze swojej polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Babaryba oraz na FB



Nasze babcie. Krótki przewodnik

5 komentarzy:

  1. Fajne,zabawne ilustracje. Myślę,że to ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kolorowa ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna pozycja książkowa,nasze babcie są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń