wtorek, 14 czerwca 2022

Wydawnictwo Amare Książka pt.: „Ona” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ona”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Piotrek i Alicja stali się sąsiadami, kiedy byli nastolatkami. Dziewczyna od początku wpadła mu w oku, stała się obecna w jego wyobraźni, była główną bohaterką snów. Jednak w życiu realnym była tylko sąsiadką, na dodatek taką, która nie pozwoliła się do siebie zbliżyć. Pewnego dnia znikła, a w Piotrku nastały wielkie zmiany.
Mija kilka lat, kiedy spotykają się ponownie. Oboje mają partnerów. Jednak dla Piotrka obsesja na temat Alicji wcale nie minęła. Tak naprawdę wszystko, co robił, to z myślą o niej. To dla niej zmienił się, to dla niej zaczął spotykać się z jej przyjaciółką. Kiedy spotykają się, on ma już plan, tym razem nie zamierza pozwolić jej odejść. Czy mu się uda? Jaki ma plan? Jak na niego zareaguje Alicja?

Autora znam z zupełnie innych gatunków książek niż thriller erotyczny, którym jest książka pt.: „Ona”. Byłam bardzo ciekawa, jaka ona będzie i przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczona. Była po prostu świetna. Z niebanalną historią, dość szybką akcją z ciekawymi zwrotami, pełna namiętności, niełatwej przeszłości. Narracja z punktu widzenia Piotrka okazała się strzałem w dziesiątkę. Mnie książka mocno wciągnęła i nie mogłam się od niej oderwać, aż nie poznałam zakończenia.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani.
Piotrek jest mroczny, niebanalny, mocno pokręcony. Tak naprawdę, aby go ocenić, trzeba poznać całą jego historię, łącznie z tym, co się działo, kiedy mieszkał z matką.

„Ona” to kolejna świetna książka autora, którą z przyjemnością polecam.





Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Amare oraz na FB



Ona




1 komentarz: