piątek, 17 czerwca 2022

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Kociaki adopciaki. Tom 14” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Kociaki adopciaki. Tom 14”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.









Mama Emi zmienia pracę, co wiąże się z kilkoma zmianami w ich życiu. Zaczyna się od wielkich porządków, do których początkowo dziewczynka podchodzi dość sceptycznie, jednak później okazuje się, że przy okazji można znaleźć wiele skarbów. Kiedy wszystko jest gotowe pora na spotkanie z przyjaciółmi i zebranie ich klubu. Okazuje się, że znika kotka Faustyny i Felka. Oczywiście wszyscy zamierzają pomóc w jej odnalezieniu. Pora na kolejną akcję tym razem pod tytułem „Gdzie jest Fiolka?”. Jak się potoczy? Czy kotka się odnajdzie?

Emi i jej przyjaciele goszczą u mnie w domu od dawna i coś mi się wydaje, że nigdy nie przestaną :) W kolejnym tomie poznamy kolejne przygody bohaterów, a jednocześnie dowiemy się bardzo dużo na temat adopcji zwierząt. Moim zdaniem to będzie doskonała lektura, jeśli nasza pociecha marzy o własnym zwierzątku. Dowie się z niej nie tylko o plusach takiej adopcji, ale również o obowiązkach, jakie spadają na właściciela.

W książce znajdziemy urocze, czarno białe ilustracje.

Według mnie książka jest ciekawa, a przy tym wartościowa. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Moja ocena - 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB



Emi i Tajny Klub Superdziewczyn. Kociaki adopciaki. Tom 14




2 komentarze: