wtorek, 22 marca 2022

Wydawnictwo Luna Książka pt.: "Wystarczy kochać” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Wystarczy kochać”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Luna.





Lucas wraz z Maxem, Jamesem i Chrisem tworzą zespół Young Wolves. Idzie im bardzo dobrze, niebawem wyruszają w dużą trasę. Wraz z nimi ma jechać dziewczyna Lucasa, jednak ten przyłapuje ją na zdradzie i na tym ich związek się kończy. Chłopak jest tym załamany, jednak wie, że nie może sobie pozwolić na zamknięcie się w domu. Nie chce zawieść ani siebie, ani pozostałych członków zespołu. Wraz z nimi bardzo chciałaby pojechać jego siostra Aurora, jednak rodzice kategorycznie się nie zgadzają, sami jeździli w trasy i doskonale wiedzą co tam się dzieje. Dziewczyna jest wściekła i dość szybko się okazuje, że wbrew ich woli, początkowo w ukryciu, pojechała razem z bratem w trasę.
Zaczynają przygodę życia, jednak to nie będzie tylko zabawa. Przed nimi wiele pracy, a to, co się stało przed samym wyjazdem, wcale nie pomaga. Chłopaki są zmęczenie, a im więcej trasy mają za sobą, tym bardziej. Nie każdy potrafi wytrzymać takie tempo. Na dodatek dołącza do nich Gabi, której dziewczyna nie widzieli od roku, która od małego przyjaźniła się z Aurorą i Lucasem, jednak pozostali członkowie zespołu również dobrze ją znają. Natomiast dziewczyna ma głębsze uczucia do przyjaciela. Jak potoczy się ich ponowne spotkanie? Czy Lucas pozbiera się po zdradzie? Jak wpłynie trasa na zespół? Co takiego się w niej stanie?

Życie gwiazd, życiowe zawirowania, zdrada, namiętność, przyjaźń, miłość, pasja, uzależnienie - to tylko namiastka tego, co znalazłam w książce. Dla mnie po prostu WOW. Tyle emocji czułam podczas czytania, tak szybko się one zmieniały (miałam wielki uśmiech na twarzy, aby po chwili pojawiły się świeczki w oczach), że czasami ciężko było je ogarnąć (co uważam za spory plus). Książkę czytało się bardzo szybko, osobiście wciągnęła mnie tak bardzo, że nie byłam, w stanie się oderwać, praktycznie od pierwszych stron, aż do samego kończą. Akcja początkowo dość szybka, później zwalnia, aby po chwili znowu mocno przyspieszyć. Wielokrotnie byłam zaskoczona zwrotami akcji, tym jak autorka poprowadziła historię.

Głównym bohaterem jest syn Alexa i Caroline, których miałam przyjemność poznać w poprzedniej książce autorki (Przeznaczeni), mamy też okazję dość dobrze poznać jego siostrę. Oboje są podobni do rodziców (do jednego wyglądem, do drugiego charakterem).
Lucas jest mężczyzną z wielką pasją, bardzo wrażliwym, uczuciowym. Gdy jest źle, kiedy z czymś sobie nie radzi, zamiast sięgnąć po pomoc najbliższych, porozmawiać, wyżalić się on wszystko trzyma w sobie. Niestety ma to nieciekawe konsekwencje. To bohater, którego polubiłam, któremu zdecydowanie kibicowałam, chociaż były momenty, że miałam ochotę nim mocno potrząsnąć.

„Wystarczy kochać” to książka, która mnie zachwyciła i z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena - 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Luna oraz na FB


Wystarczy kochać

1 komentarz: