sobota, 3 kwietnia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "W blasku cieni" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „W blasku cieni”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Blanka i Aleksy są szczęśliwym małżeństwem, pełnym miłości i wzajemnego zrozumienia. Oboje pracują, ona jako nauczycielka, on w firmie ochroniarskiej. Posiadają przyjaciół, na których zawsze mogą liczyć. Tak naprawdę nic im do szczęścia nie brakuje, a wielu ludzi im zazdrości.
Nadchodzi jednak dzień, w którym wszystko zaczyna się sypać jak domek z kart. Aleksy zostaje pobity w pracy, co kończy się pobytem w szpitalu i powikłaniami. Chcąc chronić ukochaną, zaczyna coraz częściej kłamać. Na dodatek do ich życia wraca Patryk – mężczyzn z przeszłości Blanki, który ma nie do końca jasne zamiary. Blanka czuje się zraniona i zagubiona. Czy ich małżeństwo przetrwa? Jakie zamiary ma Patryk względem Blanki? Co ukrywa Aleksy?

To jedna z tych książek, którą zapamiętam na długi czas. Historia ciekawa i wciągająca, a przy tym wywołująca bardzo dużo emocji. Momentami bardzo wzruszająca, momentami wywołująca złość, momentami uśmiech na twarzy. To historia o miłości, która potrafi znieść wiele, o przyjaźni, ale też o kłamstwach, które ranią, o utracie bliskiej osoby. Mnie zdecydowanie się podobała.

Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Blanka nie miała łatwego życia, ale to już przeszłość, a przynajmniej taką ma nadzieję. To kobieta kochająca, opiekuńcza. To bohaterka, którą polubiłam.
Aleksy to bohater, do którego mam mieszane uczucia. Dla mnie kłamstwo to kłamstwo i nieważne czy ktoś chce dobrze, czy nie, liczy się fakt, że skłamał. Lepsza jest najgorsza prawda, w szczególności, jeśli kogoś kochamy.

„W blasku cieni” to książka, która wywołała u mnie wiele emocji, a historia, jaką w niej przeczytałam, zapamiętam na długo. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


W blasku cieni

6 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam książki, które wywołują emocje i to dużo. Muszę przemyśleć przeczytanie jej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawa recenzja to i fabuła musi być fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak pisałam na insta sama okładka nie zachwyciła mnie i wątpie bym po nią sięgnęła ale już po Pani recenzji wiem że chce poznać tą historię 👌😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna książka o miłości,poświęceniu,przyjaźni.Bardzo lubię takie klimaty,Ksiązkę wpisuję na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń