poniedziałek, 14 października 2019

Banquet Polska Filiżanka szklana podwójne szkło Doblo - OPINIA


Zapraszam na opinię o filiżance szklanej podwójne szkło Doblo, jaką otrzymałam od Banquet Polska.





Filiżaneczka jest nieduża, o pojemności 110ml. Idealnie nadaje się do kawy z ekspresu.


Jest z podwójnego szkła. Takie rozwiązanie sprawia, że kawa jest dłużej ciepła. Osobiście uważam to za dość dużą zaletę.


Niestety czasem jestem dużą niezdarą dlatego szklanki itp. dość krótko u mnie „żyją”. Oczywiście filiżanka też zaliczyła upadek i przyznam, że byłam w ogromnym szoku. Nie wiem, czy to tylko szczęście (wolę nie sprawdzać rzucając celowo), ale nic się nie stało, nawet rysy na niej nie ma.


Moim zdaniem filiżanka ma same zalety, wady żadnej nie odkryłam. Ze swojej strony polecam.





Zalety:
  • Idealna do kawy z ekspresu.
  • Z podwójnego szkła.
  • Pojemność 110 ml.
  • Przy upadku nie rozbiła się.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Banquet Polska oraz na FB.

13 komentarzy:

  1. Fajna filiżanka, dużo pojemności więc przyjemność picia kawy będzie dłuższa Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna wizualnei :) U mnie rzadko szklanka laduje przypadkiem ale na szczęscie nei zbija sie gorzej z talerzami mam bo mam te sprzed lat....

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna jak dla mnie na kawe za mala no chyba ze taka siekiere to super

    OdpowiedzUsuń
  4. Podwójne dno na pewno super sprawa chociaż jeszcze z takiej nie piłam. Lubię małe filiżanki, wytrzymala

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie szklanki i faktycznie i ciepło i zimno dłużej się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podwójne dno to super sprawa, ja lubię gorące napoje, zmarzluch że mnie.
    Muszę zaopatrzyć się w taką filiżankę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kształt,widać że jest solidna do tego podwójne dno,świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę Aniu,że jak z podwójnego szkła to musi być dobry materiał :) Dłużej ciepła kawa,kto by nie chciał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takiej filiżanki to jeszcze nie miałam. Skoro dłużej trzyma ciepło to już mnie kupiłaś .

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna choć ja wolę pić zwykłą kawę w dużym kubku

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam szklanki z podwójnymi ściankami są niezwykle urodziwe i zawsze zwracają na siebie uwagę wśród moich gości. Kto mnie zna, ten wie że przykładam ogromną wagę do detali i zdaje sobie sprawę, że moja drobiazgowość kiedyś mnie zgubi. Nie mniej nie będę sobie odmawiać przyjemności. :) Tym samym nie tak dawno w mojej kuchni zagościł tej cudownej urody ekspres przelewowy: https://eltkom.pl/Ekspres-przelewowy-ariete-1342-04-vintage-zielony-p11258. Jesli ktoś równie kocha retro i lubi kawę to ten ekspres w tego typu szklaneczkami to będzie doskonały element każdego kawowego poranka :)

    OdpowiedzUsuń