poniedziałek, 23 września 2019

Originto Opaski do spania - OPINIA


Zapraszam na opinię o opaskach na oczy do spania, jakie otrzymałam od Originto.



Śpicie w opaskach na oczy? Ja nie, ale Amela od jakiegoś czasu tak. Twierdzi, że tak jej wygodniej, a światło z lampy jej nie przeszkadza (mamy jedną naprzeciwko okna, a latem zasłon nie zasłaniam, żeby więcej chłodnego, nocnego powietrza wpadało, córka śpi twarzą w stronę okna).

Wizualnie są urocze. Z pomysłowymi buźkami.

Amelka twierdzi, że wygodne. Rozmiar dla niej idealne, nie zsuwają się, są milutkie i mięciutkie.

Prane w pralce wielokrotnie wyglądają idealnie. Nie zmechaciły się, pozostają śnieżnobiałe.

Amelka zadowolona więc z przyjemnością polecamy.



Zalety:
  • Śliczne.
  • Miękkie i przyjemne w dotyku.
  • Można prać w pralce i nic złego się nie dzieje.
  • Świetnie zdają egzamin.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Originto oraz na FB.

12 komentarzy:

  1. Wyglądają super , choc ja bym nei umiala w takich sapć . Tez mam lape ale mamy rolety i to ułwtwienie. Okna ciemniejsze takze latem a nieprzeszkadaja w otwartym oknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają,ciekawy motyw jeżeli się sprawdzają to trzeba zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, czasem używam jak chce iść spać, a mąż ogląda jeszcze tv

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam bo mamy rolety zewnętrzne, ale do samolotu przydałaby się na podróż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszne że na uszy. Na lato byłyby idealne jak w nocy jasno

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są, ja nie używam szczerze mówiąc

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaski nie są dla mnie,ja lubię 100% wygodę i swobodę a mam rolety także jakoś daję sobie radę :) Niemniej jednak dla innych zakładających opaski to na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam że w ostatnim czasie chętnie bym taką zastosowała

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają inaczej niż typowe opaski na oczy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię takich gadżetów. Ale dla osób które z nich korzystają będą ok. Ja mam zaciemniające rolety i nie mam problemu z latarniami.

    OdpowiedzUsuń