poniedziałek, 17 czerwca 2019

HarperCollins Polska Książka pt.: „Dlaczego mamusia przeklina. Rozterki wkurzonej mamy” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Dlaczego mamusia przeklina. Rozterki wkurzonej mamy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins.




Książka pt.: „Dlaczego mamusia przeklina. Rozterki wkurzonej mamy” to drugi tom z serii.
Recenzję pierwszego tomu pt.: „Dlaczego mamusia pije. Pamiętnik wyczerpanej mamy” znajdziecie TU.



Ellen podejmuje pracę. Nie jest to łatwe w jej przypadku, przecież siedząc w domu, nie do końca sobie radziła z codziennością. Dzieci, które żyją elektroniką, mąż, który ma milion ważnych spraw, którymi oczywiście nie jest pomoc w domu i jeszcze praca. Kobieta w pracy radzi sobie świetnie, tylko „zapomina” wspomnieć o mężu i dzieciach, przez co uważana jest za imprezową singielkę. Czy prawda wyjdzie na jaw? Jak poradzi sobie Ellen z codziennością? Czy pogodzi wszystkie obowiązki? Czy pokocha własne życie?

Ten tom dużo bardziej podobał mi się niż poprzedni. Mniej alkoholu, mniej przeklinania, za to Ellen jakaś taka bliższa, bardziej podobna do wielu kobiet żyjących obok mnie.

Treść jest ciekawa, według mnie bardzo wciągająca. Momentami zaskakująca, momentami powodująca wybuchy śmiechu nie do zatrzymania, momentami wywołująca złość (osobiście drażniła mnie postawa męża bohaterki, przecież oboje są rodzicami, oboje mieszkają w domu, więc obowiązki też powinny należeć nie tylko do Ellen).

Ellen jest pokazana jako kobieta „nieidealna”, kobieta z krwi i kości, jakich wiele wśród nas. Mnie się ta postać spodobała. Przecież kto tak naprawdę jest ideałem? Każdy z nas ma jakieś wad, problemy, tylko nie każdy potrafi się do tego przyznać, pokazując innym tylko tę idealną część swojego życia.

Moim zdaniem książka jest warta przeczytania. Mnie czytało się ją bardzo przyjemnie. Polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę HarperCollins Polska oraz na FB.

Książkę pt.: „Dlaczego mamusia przeklina. Rozterki wkurzonej mamy” znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Oj chyba kazda z nas nie jest idalna , a ksiażeke warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sa takie ksiazki które zaskakuja czytelnika ja je bynajmniej lubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa książka nie tylko dla kobiet ale również panowie powinni ją poczytać Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że mnie również spodobałaby się. Ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie warto poczytać

    OdpowiedzUsuń
  6. UUUUU każdemu się czasem zdarzy,pewnie mądra książka.

    OdpowiedzUsuń
  7. opinia zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda mama ma gorsze dni ale czy ma przeklinać? Nikt nie jest ideałem,dlatego chętnie się dowiem o rozterkach tej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bałbym się po tą książkę też sięgnąć

    OdpowiedzUsuń